ΦΛΩΡΙΝΑ Απάντηση του προέδρου της Τ.Κ. Μελίτης με την οποία διαψεύδει το δημοσίευμα των Σκοπιανών - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Απάντηση του προέδρου της Τ.Κ. Μελίτης με την οποία διαψεύδει το δημοσίευμα των Σκοπιανών

.

.

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Απάντηση του προέδρου της Τ.Κ. Μελίτης με την οποία διαψεύδει το δημοσίευμα των Σκοπιανών

Με έκπληξη πληροφορήθηκα ότι στην ηλεκτρονική εφημερίδα ¨Ράδιο Φλώρινα’’ έχει αναρτηθεί δική μου συνέντευξη με τίτλο «Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΕ Μ.Μ.Ε. ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ όπως ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ», που υποτίθεται ότι δόθηκε σε δημοσιογράφο του http://www.independent.mk.







 Τα όσα αναφέρονται στη συγκεκριμένη συνέντευξη δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα, γιατί ουδέποτε μίλησα με δημοσιογράφους γενικά μετά την εκλογή μου και μου είναι άγνωστο σε τι αποσκοπούν αυτές οι ενέργειες.

Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι, από τη θέση που μου ανέθεσαν οι συγχωριανοί μου, να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο για την αντιμετώπιση των σημαντικότερων προβλημάτων του χωριού μου.

Γιαβράμης Γεώργιος

Πρόεδρος Τ.Κ. Μελίτης