ΦΛΩΡΙΝΑ ΕΥΧΑΡΗΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΝΑΤΣΗ - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : ΕΥΧΑΡΗΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΝΑΤΣΗ

.

.

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

ΕΥΧΑΡΗΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΝΑΤΣΗ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, το
σύνολο των Δημοτικών Συμβούλων της πλειοψηφίας, για την
τιμή που μου έκαναν να με στηρίξουν στην πρώτη ψηφοφορία
για την επιλογή τους ως Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης, δίνοντάς μου και τους 20 ψήφους και ταυτόχρονα να τους συγχαρώ για την εύστροφη κίνησή τους στην δεύτερη διαδικασία να στηρίξουν έτερο συνυποψήφιο μου, ώστε να αποφύγουν την τοποθέτηση άσχετου με τα συμφέροντα του τόπου μας Συμπαραστάτη από την αποκεντρωμένη διοίκηση.





Είμαι ευτυχής που μου δόθηκε η ευκαιρία να τεθώ ως υποψήφιος για αυτόν τον σημαντικό θεσμό, όπως και να «συναγωνιστώ» με άξιους συνδημότες μας, ικανούς και με διάθεση για προσφορά.
Εύχομαι ολόψυχα στον πρώτο συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης, καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει.
Νάτσης Αντώνιος