ΦΛΩΡΙΝΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ ΜΕ ΚΟΜΒΟΥΣ : ΦΟΥΦΑΣ-ΦΑΝΟΣ- ΜΕΣΟΝΗΣΙ ( Παράλληλη 3Φ σιδηροδρομική γραμμή , δίπλα στην οδική 4χνο κάθετο των 5Φ) - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ ΜΕ ΚΟΜΒΟΥΣ : ΦΟΥΦΑΣ-ΦΑΝΟΣ- ΜΕΣΟΝΗΣΙ ( Παράλληλη 3Φ σιδηροδρομική γραμμή , δίπλα στην οδική 4χνο κάθετο των 5Φ)

.

.

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ ΜΕ ΚΟΜΒΟΥΣ : ΦΟΥΦΑΣ-ΦΑΝΟΣ- ΜΕΣΟΝΗΣΙ ( Παράλληλη 3Φ σιδηροδρομική γραμμή , δίπλα στην οδική 4χνο κάθετο των 5Φ)


Η ΔΕΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΥΧΟΝ ΔΙΑΔΟΧΟΙ ΤΗΣ-ΕΞΟΡΥΚΤΕΣ ΛΙΓΝΙΤΗ ,ΝΑ ΤΣΟΝΤΑΡΟΥΝ:

1) Στην οδική και σιδηροδρομική κάθετο των 5Φ, πριν  καταστρέψουν  τον οδικό δρόμο και τις σιδηροδρομικές γραμμές των στενών του Κλειδίου.  Να δεσμευτούν όλοι.
2) Να συνταχθεί και να υπογραφεί η σχετική  πράξη  δημοσίου αναλογισμού, μετά μελέτης.
-ΝΑ ΛΕΥΤΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΡΥΞΗ
 ΛΙΓΝΙΤΗ ΟΛΗ Η ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

-ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ Η ΔΙΕΘΝΗΣ
  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΒΑΛΚΑΝΙΑ.

     
              Ας μην κοροϊδευόμαστε.
              Η πιο ουσιαστική αιτία που δεν έρχεται το τραίνο στη Φλώρινα και δεν
       γίνεται η κάθοδος  στην Εγνατία  είναι τα κοιτάσματα του λιγνίτη και του
       ξυλίτη , από βόρεια-ανατολικά της Πτολεμαϊδας  μέχρι  και μέσα από τα στενά
       του Κλειδίου  και τέλος, μέχρι  νότια της Βεύης.
              Εκεί το οδικό δίκτυο ή ΄΄άϊχνο΄΄  θα είναι ή μονό ή περίεργες διακλαδώσεις
       θα έχει ή ορειβασία σε κανένα βουνό(Βεύης ) θα κάνει. Δεν είναι τυχαίο.
             Οσο για το σιδηροδρομικό δίκτυο και για την κάθετο στην Εγνατία, ισχύουν
       τα ίδια , κι ευνοήτως.
              Και ούτε δρόμοι γίνονται, ούτε τραίνο έρχεται, ούτε και κάρβουνο βγαίνει.
              Κι ολόκληρη περιοχή-κόμβος  στα  Βαλκάνια είναι μπλοκαρισμένη.
              Κι οι πολιτικοί μας (χρόνια τώρα) έχουν πολιτικούς φίλους εξορύκτες.
              Των διοικήσεων της ΔΕΗ, βεβαίως, πρώτων μη εξαιρουμένων.
               Μισές όμως δημόσιες σχέσεις κάνουν , τα μισά από όσα πρέπει.
              Ας  τους δίνανε μια διέξοδο, μια προοπτική ουσιαστικής συνεργασίας
         βρε αδερφέ:  βεβαίως και να εξορυχτεί το κάρβουνο, βεβαίως όμως πριν από
         αυτό φτιάξτε μας  την κάθετο στην Εγνατία ,φέρτε μας και το τραίνο.
               Αλλωστε οι περισσότεροι εξορύκτες κατασκευαστές είναι (η ΔΕΗ πρώτη).
              Εντάξει, με  συγχρηματοδότηση  απο Κράτος, και  Ευρώπη.Ολα καλά.
              Μέσα στο πλάνο κι οι ΟΤΑ(έχει λεχθεί πως, σε παλαιότερη πρότασή μας)
               Να μπουν και τα σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία:
              Συμπράξεις, Ομολογιακά δάνεια, VENTUR CAPITAL κλπ
               Στο κόλπο κι η Εγνατία ΑΕ, με ανταποδώσεις και (γιατί όχι) διόδια.
               Αλλά  η  επικοινωνία-μεταφορές  πρέπει να ανοίξουν.Τελεία και παύλα.


               Μετά το οδικό κομμάτι  Νίκη  Φλώρινας-Φλώρινα(ήδη κατασκευάζεται)
             να γίνει, με τον παραπάνω τρόπο η χρηματοδότηση  από τους εξορύκτες
             (κλπ άλλους) και το οδικό κομμάτι  Φλώρινας-Φλάμπουρου-Φανού-Φούφα.
                Για την ακρίβεια το κομμάτι, από τον κόμβο του Αμμοχωρίου και δεξιά.


                Να γίνει όμως  και η σιδηροδρομική σύνδεση  Φανός-Φλάμπουρο-
              Μεσονήσι, με  2 κόμβους , άμεσα σε  Φανό  και Μεσονήσι (και μετά σε
               Φούφα , για μελλοντική γραμμή  Κοζάνη, Καστοριά , Αλβανία κλπ)
                 Αφού τραβήξει λίγο ευθεία η γραμμή, από το Ξινό Νερό, μέχρι Φανό.
                 Κι από Φανό να στρίψει δεξιά κι αριστερά, δίπλα στα 5 Φ.
                 H γραμμή να περάσει  δίπλα από Αμμοχώρι, κάτω από το δρόμο.
                 Να αποκτήσουν σταθμούς Φλάμπουρο, Αμμοχώρι κλπ
                 Να αναβιώσουν κι οι έρημες οι εγκαταστάσεις σε Μεσονήσι-Ξινό Νερό.
                Αυτονόητο είναι ότι το λοιπό σιδηροδρομικό δίκτυο στο Νομό Φλώρινας
             (εκτός διάβασης Κλειδίου) να παραμείνει ως έχει, με αναβάθμιση γραμμών
            και σταθμών-κτιρίων  Φλώρινας, Τριποτάμου, Ξινού Νερού  κλπ).

                Περισσότερα δεν είναι ωφέλιμο να γραφτούν, στην παρούσα φάση.
                Σημασία έχει η  τελική χάραξη, η πυξίδα, το αζυμούθιο, η κατεύθυνση, ο
             σκοπός κι ο στόχος . Το φως, η ελπίδα, το σημείο  φυγής στο μέλλον.
               Τα βασικά εργαλεία που θα δουλέψουμε όλοι ,τα βασικά πέτα  που πρέπει
             να  πιάσουμε και τα χέρια που πρέπει να σφίξουμε….
                                                              Κων/νος  Χ. Μπομπότας

                   ΥΓ: Παρακάτω  παρατίθεται ο αεροπορικός χάρτης, με την ευθεία γραμμή Φυλάκιο Νίκης-
             Φούφας  43  αεροπορικά χιλιόμετρα(23 Φ.Νίκης Φλάμπουρο, 7 Φλάμπουρο-Φανός,13 Φανός-
            Φούφας). Ηδη υπάρχουν οδικά τα μισά και πλέον.