Σελίδες

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Ερώτηση του Τάσου Σιδηρόπουλου για την κατάργηση δρομολογίων του ΟΣΕ

<
Ερώτηση κατέθεσε στη Βουλή των Ελλήνων και συγκεκριμένα στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, για την κατάργηση δρομολογίων του ΟΣΕ από Θεσσαλονίκη για Φλώρινα. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής: «Στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ, καταργήθηκαν ή μειωθήκανε σημαντικά πολλά δρομολόγια στο περιφερειακό δίκτυο, με αποτέλεσμα την δυσκολία μετακίνησης πολλών επιβατών. Ένα από τα δρομολόγια που σταμάτησε να πραγματοποιείται ήταν και εκείνο που ξεκινούσε από Θεσσαλονίκη με τελικό προορισμό τη Φλώρινα. Η απόφαση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να αποκόψει σιδηροδρομικά όλη την περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας με τον ακριτικό Νομό, δημιουργώντας μεγάλα προβλήματα στη μετακίνηση των κατοίκων. Μεγάλος είναι και ο αριθμός των φοιτητών και των γονέων που μετακινούνταν με το δρομολόγιο αυτό, τόσο από το Νομό Θεσσαλονίκης, όσο και από τους Νομούς Πέλλας και Ημαθίας, με συνέπεια να διαμαρτύρονται για την αδικαιολόγητη ταλαιπωρία τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά το πρόγραμμα «ΤΡΑΙΝΟΣΚΙ», μια σιδηροδρομική γραμμή από τη Θεσσαλονίκη για το Χιονοδρομικό Κέντρο του Καϊμάκτσαλαν με καθημερινά δρομολόγια. Αποτελεί, πράγματι, ένα σημαντικό έργο που οδηγεί αναμφισβήτητα στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Με τον ίδιο τρόπο, λοιπόν, θα έπρεπε να υπάρξει ειδική μέριμνα και για άλλες κοινωνικές ομάδες, όπως είναι οι φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και των παραρτημάτων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου που λειτουργούν στην πόλη της Φλώρινας για να διασφαλίζεται η μετακίνησή τους. Οι επιπτώσεις, λοιπόν, από την απόφαση διακοπής της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Φλώρινα είναι δυσμενείς για την οικονομία αλλά και τη συνολική ανάπτυξη της περιοχής. Οι κάτοικοι έχουν ανάγκη από ένα σύγχρονο μέσο μεταφοράς και επικοινωνίας όλων των περιοχών που να παρέχει φθηνή και ασφαλή συγκοινωνία. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς αποτελούν βασικό αγαθό που εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη ειδικά των ακριτικών περιοχών και είναι ανάγκη να αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερη προσοχή και υπευθυνότητα. Ερωτάται ο κ. Υπουργός: Με ποιες συγκεκριμένες ενέργειες προτίθεται να παρέμβει προκειμένου λειτουργήσει και πάλι η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης – Φλώρινας και να αποκατασταθεί η μετακίνηση του επιβατικού κοινού;». ΠΗΓΗ.http://www.naousanews.gr/