Σελίδες

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Λύσεις σε νομικούς, λογιστές και επαγγελματίες του Επιμελητηρίου, για τους όρους επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινας-Θεσσαλονίκης.


Λύσεις σε νομικούς, λογιστές και επαγγελματίες του Επιμελητηρίου, για τους όρους επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινας-Θεσσαλονίκης...αναζητούν οι φορείς της περιοχής, μετά τις προτάσεις που τους παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.
Οι προτάσεις αυτές προβλέπουν την επαναλειτουργία της γραμμής, με την προϋπόθεση πως η τοπική κοινωνία θα συμμετέχει στην κάλυψη του κόστους λειτουργίας, με 200.000 ευρώ ετησίως από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, 200.000 ευρώ από τη ΔΕΗ και άλλες 200.000 ευρώ από τους Δήμους Φλώρινας και Αμυνταίου μαζί. Παράλληλα, η χρηματοδότηση της κεντρικής εξουσίας θα φτάσει τις 600.000 ευρώ από τις επιχορηγήσεις για τις άγονες γραμμές.

Μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, οι φορείς της Φλώρινας καλούνται να απαντήσουν σχετικά με το αν θα δεσμευτούν για τα παραπάνω και, σε περίπτωση που υπάρξει συμφωνία, η επαναλειτουργία της γραμμής προγραμματίζεται για μετά το Πάσχα.

''Τίθεται ένα εκβιαστικό δίλημμα σχετικά με το αν η αυτοδιοίκηση θα δώσει τα χρήματα για να λειτουργήσει το τρένο. Την ίδια στιγμή δεν ξέρουμε αν νομιμοποιούμαστε ως Περιφέρεια ή δήμοι να επιχορηγήσουμε μια κερδοφόρο επιχείρηση όπως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή να υπογράψουμε σύμβαση μαζί της'' σχολιάζει o αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Δημήτρης Ηλιάδης.