Εξαρτάται σε ποια θέση είσαι.
Αν είσαι πέρα απ' το Αιγαίο το λες φάντασμα, αν είσαι απ' την από δω μεριά το λες top gun αφού δεν το έχουν οι απέναντι και συνήθως βλέπουν τον... αντικατοπτρισμό του μόνο στο ραντάρ που τους ενημερώνει για ... εισερχόμενο πύραυλο.
Το Mirage 2000 που στις 9 Ιουνίου έπεσε από κράτημα κινητήρα κοντα στη Σάμο,επέστρεψε στη Τανάγρα. Λίγο μετά τις 19.30 το αεροσκάφος πέρασε τη πύλη της αεροπορικής βάσης στη Τανάγρα. Με τη πρώτη ματιά το αεροσκάφος μοιάζει σχεδόν άθικτο, αν και για το μέγεθος των ζημιων που έχει υποστεί τον πρώτο και τελευταίο λόγο έχουν οι μηχανικοί και το εξειδικευμένο προσωπικό της ΠΑ.
Ωστόσο είναι προφανές ότι οι χειριστές που το πέταγαν ήταν ...αστέρια. Το μαχητικό δεν συνετρίβη ...προσθαλασσώθηκε. Και θέλει πολύ γερά νεύρα -κι όχι μόνο- σε τέτοιες συνθήκες πίεσης , με τη ζωή σου να κρέμεται κυριολεκτικά από μία κλωστή να κρατήσεις καθαρό το μυαλό σου και να λειτουργήσεις με τέτοια μαεστρία και επαγγελματισμό για να μπορέσεις να "στείλεις" το αεροσκάφος όσο το δυνατόν πιο ομαλά στη θάλασσα. Το ΄χουμε ξαναπεί. Οι καλύτεροι του κόσμου φαίνονται στα δύσκολα ,όχι στα air show. Και οι Έλληνες χειριστές είναι η αφρόκρεμα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΑΣΥΡΣΗΣ ΤΟΥ MIRAGE 2000 ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΜΟ
onalert
Αν είσαι πέρα απ' το Αιγαίο το λες φάντασμα, αν είσαι απ' την από δω μεριά το λες top gun αφού δεν το έχουν οι απέναντι και συνήθως βλέπουν τον... αντικατοπτρισμό του μόνο στο ραντάρ που τους ενημερώνει για ... εισερχόμενο πύραυλο.
Το Mirage 2000 που στις 9 Ιουνίου έπεσε από κράτημα κινητήρα κοντα στη Σάμο,επέστρεψε στη Τανάγρα. Λίγο μετά τις 19.30 το αεροσκάφος πέρασε τη πύλη της αεροπορικής βάσης στη Τανάγρα. Με τη πρώτη ματιά το αεροσκάφος μοιάζει σχεδόν άθικτο, αν και για το μέγεθος των ζημιων που έχει υποστεί τον πρώτο και τελευταίο λόγο έχουν οι μηχανικοί και το εξειδικευμένο προσωπικό της ΠΑ.
Ωστόσο είναι προφανές ότι οι χειριστές που το πέταγαν ήταν ...αστέρια. Το μαχητικό δεν συνετρίβη ...προσθαλασσώθηκε. Και θέλει πολύ γερά νεύρα -κι όχι μόνο- σε τέτοιες συνθήκες πίεσης , με τη ζωή σου να κρέμεται κυριολεκτικά από μία κλωστή να κρατήσεις καθαρό το μυαλό σου και να λειτουργήσεις με τέτοια μαεστρία και επαγγελματισμό για να μπορέσεις να "στείλεις" το αεροσκάφος όσο το δυνατόν πιο ομαλά στη θάλασσα. Το ΄χουμε ξαναπεί. Οι καλύτεροι του κόσμου φαίνονται στα δύσκολα ,όχι στα air show. Και οι Έλληνες χειριστές είναι η αφρόκρεμα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΑΣΥΡΣΗΣ ΤΟΥ MIRAGE 2000 ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΜΟ
onalert