Πάνω από 2.000 αιτήσεις, με περίπου 800 αιτήσεις να αφορούν την Αττική, όπου ο αριθμός των ταξί ξεπερνά τις 17.000, είναι ο αριθμός των αιτήσεων για άδεια ταξί που
έχουν κατατεθεί μόλις σε λίγες μέρες μετά την εξαγγελία απελευθέρωσης του επαγγέλματος.
Φωτιά έχουν πάρει οι ....
Διευθύνσεις Μεταφορών που έχουν επωμιστεί το χρέος να λαμβάνουν τις αιτήσεις των πολιτών που επιθυμούν να κατοχυρώσουν μία άδεια ταξί.
Την ίδια στιγμή οι ιδιοκτήτες ταξί προειδοποιούν με έγγραφό τους τον υπουργό Υποδομών Γ. Ραγκούση με απεργία διαρκείας από την ερχόμενη Δευτέρα και διαβεβαίωση ότι οι όροι και προϋποθέσεις που θα ληφθούν για την απελευθέρωση του κλάδου θα είναι στο πλαίσιο του Προεδρικού Διατάγματος που δεν υπεγράφη από τον κ. Ραγκούση.
Την διαμάχη των δύο πλευρών φαίνεται ότι πυροδότησε χθες γνωμοδότηση του εισαγγελέα Ρεθύμνου σύμφωνα με την οποία η απελευθέρωση του κλάδου δίνει το δικαίωμα στα υφιστάμενα ταξί να μην δεσμεύονται πλέον από την προηγούμενη νομοθεσία, βάση της οποία μπορούν να δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένη περιοχή.
Αυτό ελλοχεύει τον κίνδυνο να μείνουν χωρίς «κάλυψη» πολλές περιοχές που είναι απομακρυσμένες, ενώ παράλληλα θα προκαλέσει «χάος» στις περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση.
Την ίδια στιγμή πληθαίνουν οι πληροφορίες οι οποίες θέλουν μεγαλοεπιχειρηματίες να ετοιμάζονται να ιδρύσουν camp taxi με τα οποία θα εξυπηρετούν περιοχές «φιλέτα».
έχουν κατατεθεί μόλις σε λίγες μέρες μετά την εξαγγελία απελευθέρωσης του επαγγέλματος.
Φωτιά έχουν πάρει οι ....
Διευθύνσεις Μεταφορών που έχουν επωμιστεί το χρέος να λαμβάνουν τις αιτήσεις των πολιτών που επιθυμούν να κατοχυρώσουν μία άδεια ταξί.
Την ίδια στιγμή οι ιδιοκτήτες ταξί προειδοποιούν με έγγραφό τους τον υπουργό Υποδομών Γ. Ραγκούση με απεργία διαρκείας από την ερχόμενη Δευτέρα και διαβεβαίωση ότι οι όροι και προϋποθέσεις που θα ληφθούν για την απελευθέρωση του κλάδου θα είναι στο πλαίσιο του Προεδρικού Διατάγματος που δεν υπεγράφη από τον κ. Ραγκούση.
Την διαμάχη των δύο πλευρών φαίνεται ότι πυροδότησε χθες γνωμοδότηση του εισαγγελέα Ρεθύμνου σύμφωνα με την οποία η απελευθέρωση του κλάδου δίνει το δικαίωμα στα υφιστάμενα ταξί να μην δεσμεύονται πλέον από την προηγούμενη νομοθεσία, βάση της οποία μπορούν να δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένη περιοχή.
Αυτό ελλοχεύει τον κίνδυνο να μείνουν χωρίς «κάλυψη» πολλές περιοχές που είναι απομακρυσμένες, ενώ παράλληλα θα προκαλέσει «χάος» στις περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση.
Την ίδια στιγμή πληθαίνουν οι πληροφορίες οι οποίες θέλουν μεγαλοεπιχειρηματίες να ετοιμάζονται να ιδρύσουν camp taxi με τα οποία θα εξυπηρετούν περιοχές «φιλέτα».