Σελίδες

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ ΑΚΤΙΒ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΥΓΡΑΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜ. ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Οι καιροί που περνάμε ως χώρα και ως  πολίτες είναι πάρα πολύ δύσκολοι. Μετράμε και το τελευταίο κέρμα που και πώς θα το δαπανήσουμε . Η βενζίνη και τα κάυσιμα κίνησης γενικώς έχουν εκτοξευτεί τιμολογιακά στα ύψη Γι αυτό κάνω ανοικτή πρόταση προς κάθε υπεύθυνο άρχοντα που διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα σχ με την αγορά καυσίμων κίνησης κρατικών (δημοσίων) οχημάτων αρχής απευθυνόμενης στο Δημαρχιακό Συμβούλιο  - Δήμαρχο Φλώρινας  .Με την σκέψη αυτή έχω μία πάρα πολύ οικολογική μα κυρίως οικονομική πρόταση για την κίνηση όλων των δημόσιων κρατικών οχημάτων.....





Την υγραεριοποίηση όλων δημοσίων οχημάτων των Δήμων, των δημοσίων υπηρεσιών μέχρι και των βουλευτικών ή υπουργικών οχημάτων που αγόρασε απ το υστέρημα του ο αγρίως φορολογούμενος πολίτης- συνδημότης μας.

Τα πλεονεκτήματα της υγραεριοποίησης ως επένδυση στην κίνηση των κρατικών βενζινοκίνητων οχημάτων θα επιφέρουν πολλαπλάσια οφέλη στο ήδη μολυσμένο αστικό περιβάλλον των πόλεων από ρύπους αιωρούμενα σωματίδια παράγωγα καύσης των βενζινοκινητήρων , στα οικονομικά των Δήμων, ακόμη και του κρατικού προϋπολογισμού  βλ τεράστιες δαπάνες αγοράς βενζίνης κίνησης κρατικών οχημάτων  Θα επιφέρει έμμεσα ελπίζω μία ελαφρά μείωση στον λογαριασμό που φτάνει στους δημότες μέσω έμμεσων άμεσων φόρων , δημοτικών τελών κ.ο.κ.

Όφελος στην τοπική οικονομία .Η μαζική αγορά και εγκατάσταση συστημάτων υγραεριοκίνησης των κρατικών οχημάτων πάντα και πάνω απ όλα με διαφανείς διαδικασίες θα δώσει μία οικονομική  ανάσα στα κατά τόπους μηχανολογικά συνεργεία , αντιπροσωπείες εξαρτημάτων , ανταλλακτικών μια και ο κλάδος εμπορίας ή συντήρησης αυτοκινήτων στην κυριολεξία «έχει πιάσει πάτο». Επίσης δεν θα χαθούν πολύτιμες θέσεις εργασίας ειδικευμένου ή ανειδίκευτου βοηθητικού εργατικού προσωπικού ( μηχανικοι ) στα κατά τόπους συνεργεία συντήρησης – επισκευής ( και) κρατικών οχημάτων. Τα νέα κρατικά οχήματα με υγραέριο κίνησης θα περνάν τις εξετάσεις των ΚΤΕΟ με «άριστα» εν σχέση με τα βενζινοκίνητα ( τιμές εκπομπών ρύπων )τα οποία συνήθως εκπέμπουν οριακά αυξημένες τιμές ρύπων. Τα βενζινοπωλεία στην περίπτωση αυτή θα πρέπει άμεσα να εναρμονιστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς ΑΠΕ (υγραέριο κίνησης) με την εγκατάσταση νέων αντλίων προμήθειας υγραερίου κίνησης ¨μια και η ζήτηση θα αυξηθεί τα αμέσως προσεχή χρόνια τόσο από τα κρατικά όσο και απ τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα οι ιδιοκτήτες των οποίων είναι εξαναγκασμένοι όταν δεν ¨εφημερέυει» το μοναδικό στην πόλη βενζινοπωλείο να «ξενητεύοντε» στα ξένα προκειμένου να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ τους με υγραέριο κίνησης. Στο σημείο αυτό πρέπει αμεσα από πλευράς της πολιτείας να μειωσει το σχετικό φόρο ειδικά στο υγραέριο κίνησης  γιατί τα διαρρέοντα χρήματα – κεφάλαια προς τα γειτονικά πρατήρια καυσίμων διπλανών κρατών ειδικά στην βόρεια Ελλάδα απομυζούν στην κυριολεξία πολύτιμα έσοδα απ το κράτος τα οποία με τον ένα ή άλλο τρόπο μέσω της διοχέτευσης τους στις κατά τόπους τοπικές αγορές θα αύξαναν τα έσοδα των κρατικών δημοσίων ταμείων της πατρίδας μας. Επίσης θα περιοριζόνταν τα λουκέτα σε βενζινοπωλεία της βορείας ελλάδος τα οποία αυξήθηκαν τα τελευταία τουλάχιστον πέντε χρόνια…..
«Πράσινο» Όφελος Οικολογικό Οι εκπομπές ρύπων των υγραεριοποιηθέντων κρατικών αυτοκινήτων είναι σχεδόν μηδαμινές ειδικά στα μεγάλα αλλα και μικρότερα αστικά κέντρα με αποτέλεσμα οι συχνές μετακινήσεις των οχημάτων ανα Δήμο δεν θα επιβαρύνουν το ήδη μολυσμένο αστικό ή ημιαστικό περιβάλλον των πόλεων των Δήμων..
¨Ωφελος οικονομικό
Μια επένδυση ανα όχημα που κυμαίνεται στο χρηματικό ποσό της τάξεως μεταξύ 1800 έως 4000 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ θα κάνει απόσβεση μέσα σε λίγους μήνες απ ότι εάν έκαιγε βενζίνη κίνησης στα κρατικά οχήματα όλης της χώρας. ¨Οσοι πολίτες έχουν κάνει υγραεριοποίηση των οχημάτων ή αγόρασαν μικρού κυβισμού οχήματα με υγραεριοποίηση είδαν άμεσα τους επόμενους μήνες αισθητή μείωση των δαπανών για αγορά καυσίμων κίνησης των οχημάτων τους. Άς το κάνουν ( ήδη έπρεπε πρώτοι και καλύτεροι να το κάνουν ) οι άρχοντες του τόπου από τον πρόεδρο της δημοκρατίας, τον προθυπουργό τους υπουργους τους βολευτές μέχρι τον τελευταίο δήμο ή κοινοτάρχη μέχρι και την τελευταία δημόσια υπηρεσία της χώρας μας. ¨Ας δώσουν πρωτοι το καλό παράδειγμα στους πολίτες . Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να γίνει και με την θέρμανση δημοσίων κτηρίων υπηρεσιών  με ΑΠΕ ( όχι με πετρέλαιο ) αλλά για αυτό θα αναφερθώ σε κάποια επόμενη ανάρτηση.
  
Αυτό δεν σημαίνει ότι τα κρατικά αυτοκίνητα με υγραέριο κίνησης ( επιβατικά , αγροτικά , τετρακίνητα τύπου τζίπ, πουλμανάκια δήμων κλπ ) επειδή δεν επιβαρύνουν σημαντικά τον κρατικό προϋπολογισμό ο κάθε άρχοντας , ο κάθε υπουργός βουλευτής περιφερειάρχης αντιπεριφερειάρχης περιφερειακός , δήμαρχος, διευθυντής , προϊστάμενος ή απλός υπάλληλος λχ της δημοτικής καθαριότητας θα χρησιμοποιεί το όχημα για τις , προσωπικές υπηρεσιακές, μετακινήσεις του  λές και είναι δωρεάν  ταξί με δωρεάν καύσιμα για να πηγαίνει όπου του « καπνίσει» όπως λ.χ. Κυριακή πρωί σε…ερημικά απόμερα πανδοχεία δήθεν για έλεγχο ή για το θεαθήναι !

BOYNIΣΙΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ