Σελίδες

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΕ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ-ΕΜΦΑΝΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ

  - ΒΕΒΑΙΩΣ  ΥΠΑΡΧΕΙ  Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ  ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
    - ΠΩΣ  ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ  ΑΥΤΟ  ΤΑ  ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

     Αναμφίβολα  στον  πρώτο  γύρο  ο  αριθμός  των Υποψήφιων Δημοτικών Συμβούλων  επηρεάζει, εκτός από  τα οικονομικά του Κράτους  και  το ίδιο το εκλογικό αποτέλεσμα.
             Στην περίπτωση  του Δήμου Φλώρινας  ο ελάχιστος αριθμός  Υποψήφιων  Δημοτικών  Συμβούλων  είναι  69  και ο μέγιστος  φτάνει  κατά πληροφορίες τους  220  κατά άλλους δε τους 280,ίσως και περισσότερο, με τα νέα δεδομένα.
              Με  αυτά τα δεδομένα  αναμένονται  οι  εξής  Δημοτικοί  Συνδυασμοί:


               Σαφώς  του κ. Δημάρχου και του κ. Κωνσταντινίδη, του  κ. Αργυριάδη (ήδη ανακοίνωσε 63 Υποψήφιους  Συμβούλους), κι από εκεί και πέρα  του κ.Γκέκτση (ΣΥΡΙΖΑ), εκτός λοιπής πολιτικής αποφάσεως, και  βεβαίως της κ. Παπαναστασίου(ΚΚΕ), ήτοι  συνολικά  5  Συνδυασμοί.

               Τα νέα δεδομένα ευνοούν  τους μεγαλύτερους αριθμητικά  Συνδυασμούς και κυρίως τον Συνδυασμό του κ. Δημάρχου.

    ΄Ολοι γνωρίζουν  ότι ο κ. Δήμαρχος  είναι από καιρό εκλογικά προετοιμασμένος  να κατεβάσει  πλήρη  αριθμητικά και ποιοτικά-γεωγραφικά   Δημοτικό Συνδυασμό, μάλιστα δε  στο μεγαλύτερο δυνατό  αριθμητικό  του  εύρος.
     Πληροφορίες  μιλούν για  εκλογικό «κεφαλοκλείδωμα»   σε  όλο το εύρος των οικισμών του Δήμου , από πολλούς μήνες πριν.
    Οι λόγοι  της μέχρι σήμερα  μη παρουσίασης του  Συνδυασμού του κ.Δημάρχου  είναι ευνόητοι εκλογικοί  λόγοι  τακτικής  αλλά  και πολύ εύλογης μυστικότητας  και αιφνιδιασμού.

    Αυτό όμως  οδηγεί  σε  αρνητικά  κοινωνικά και πολιτικά  επακόλουθα, με  δεδομένες και τις λοιπές φιλοδοξίες και τις  ανάλογες  ή μη δημοτικότητες.


     Οδηγεί  αναπόφευκτα σε  ακραίες  πολιτικές  πιέσεις  ακόμα και σε   προσπάθειες  δημιουργίας  κοινωνικών και οικογενειακών έριδων, προκειμένου  οι  αντίπαλοι του Δημάρχου να καταρτίσουν ή να κλέψουν  Υποψήφιους Συμβούλους  από το Συνδυασμό του κ. Δημάρχου ή να κατεβάσουν και συγγενείς τους ακόμα.
    Υπάρχει  σαφής κίνδυνος διαρραγής της κοινωνικής και της οικογενειακής συνοχής, διότι σε τέτοιες περιπτώσεις  μπορεί να παρατηρούνται  υποψήφιοι  στενοί συγγενείς, εναντίον  συγγενών.
    Επιπλέον να αναζητούνται προεκλογικά  να αναχθούν  σε μείζονα  διάφορα προσωπικά στοιχεία εναντίον του Κ. Δημάρχου (σε βάρος της πολιτικής κριτικής) , προκειμένου  να  τον βάλλουν εκλογικά , τα οποία εξίσου βάλλουν εναντίον  της κοινωνικής μας συνοχής και  της ποιότητας του εκλογικού  κλίματος, με δεδομένο ότι  οι εκλογές της Πρώτης Κυριακής  είναι εκλογές  των Δημοτικών Συμβούλων, κι όχι των Υποψηφίων Δημάρχων.

    Ο  κ. Δήμαρχος έχει  υποχρέωση  να  πατάξει  άμεσα και  αποφασιστικά  το αρνητικό πολιτικό κλίμα  και να επιβάλλει την  πολιτική και εκλογική τάξη και ηρεμία, προστατεύοντας  την κοινωνική  συνοχή και την πολιτική και εκλογική νομιμότητα κλίματος.
    Θα  πρέπει άμεσα να ακακοινώσει  πλήρες  ή το μείζον μέρος  της ανθρωπογεωγραφίας του Συνδυασμού του  και τα κύρια  στοιχεία  του Προγράμματός του , ώστε οι Δημότες και η Κοινωνία μας να βγάλει τα εκλογικά της συμπεράσματα …
  Η αντίστροφα  να  βγεί  διαφορετικό εκλογικό συμπέρασμα, οπότε  η κοινωνία εκλογικά μόνη της να ισορροπήσει, νομιμοποιώντας  όλα τα φαινόμενα, δυστυχώς και τα αρνητικότερα.

   Εκείνο που δεν μπορεί να γίνεται σε καμμιά περίπτωση  ανεκτό  είναι  να  υφέρπουν φαινόμενα  ακραίου πολιτικού ΑΝΤΙ-ΜΑΡΚΕΤΙΝG , χωρίς  θετικότητα  και  εποικοδομητικότητα, την οποία  τόση ανάγκη έχει ο  ακριτικός τόπος μας .
                                         
                                                                      Ο  γόνιμος  προβληματισμός