Σελίδες

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Η απάντηση του κ. Κώστα Θεολόγη υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων του RALLY GREECE OFFROAD σε δημοσίευμα μας


Αξιότιμε κύριε Τριανταφυλλίδη,

Ενημερωθήκαμε για το δημοσίευμα της Τρίτης 15/3/2016 που υπογράφετε στην ιστοσελίδα radioflorina.blogspot.gr και αναδημοσιεύεται και σε άλλα ηλεκτρονικά μέσα, με τίτλο «Συνάντηση για το Rally Greece Offroad 2016. Θα είναι το ίδιο απογοητευτικό όπως το 2015;»

Με τη παρούσα επιστολή απαντούμε «γραμμή προς γραμμή» σε όλα όσα αναφέρετε προς αποκατάσταση της ορθής εικόνας της εκδήλωσης και παρακαλούμε όπως δημοσιευτεί αυτούσια και άμεσα στην άνω ιστοσελίδα σας προς ενημέρωση των αναγνωστών σας.

Ακολουθεί η απάντηση της Οργανωτικής Επιτροπής του RALLY GREECE OFFROAD.  Οι απαντήσεις μας με πλάγια και έντονη γραμματοσειρά σε κόκκινο χρώμα


Με Εκτίμηση,

Κώστας Θεολόγης
Υπεύθυνος Δημ. Σχέσεων
RALLY GREECE OFFROAD

 


Τρίτη, 15 Μαρτίου 2016

Συνάντηση για το Rally Greece Offroad 2016 (video) Θα είναι το ίδιο απογοητευτικό όπως του 2015;

Μπάμπης Θ. Τριανταφυλλίδης
Συνάντηση για το Rally Greece Offroad που θα διεξαχθεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Φλώρινα από τις 2 έως τις 5 Ιουνίου 2016 πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 10 Μαρτίου στα γραφεία της Π.Ε. Φλώρινας.
Στη συνάντηση παραβρέθηκαν οι....
 Εντεταλμένος Σύμβουλος για θέματα Πρόνοιας και Κοινωνικής Συνοχής Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας κ. Γιώργος Αντωνιάδης, εκπρόσωποι της οργανωτικής ομάδας του RALLY GREECE OFFROAD, ο Αστυνομικός Διευθυντής Δ.Α. Φλώρινας κ. Δημήτριος Χήρας, ο Αναπληρωτής Διοικητής Τροχαίας Φλώρινας κ. Κων/νος Καμπουρίδης, εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Φλώρινας, ο εκτελών χρέη διοικητού του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας κ. Γιώργιος Κωτακίδης, εκπρόσωποι της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Φλώρινας, εκπρόσωποι της Ραδιολέσχης Φλώρινας, εκπρόσωποι του Μοτοσυκλετιστικού Ομίλου Φλώρινας, εκπρόσωπος της Αερολέσχης Φλώρινας καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες της Π.Ε. Φλώρινας και εθελοντές πολίτες.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε εκτενής συζήτηση και ακούστηκαν απόψεις και προτάσεις γύρω από όλα τα θέματα που αφορούν την άρτια οργάνωση των αγώνων, με βασικό άξονα την ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων.
Η ΠΕ Φλώρινας θα επιχορηγήσει  την εκδήλωση με το ποσό των  12 χιλιάδων ευρώ, σύμφωνα με την απάντηση σε ερώτηση μας  του Εντεταλμένου Συμβούλου για θέματα Πρόνοιας και Κοινωνικής Συνοχής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργου Αντωνιάδη.
Οι αγώνες θα διεξαχθούν μόνο στην περιοχή της ΠΕ Φλώρινας και θα είναι τετραήμεροι, 2,3,4 και 5 Ιουνίου 2016, κι αυτό είναι το καινούργιο στοιχείο. Η επιλογή αυτή έγινε από την οργανωτική επιτροπή επειδή οι διαδρομές είναι ασφαλέστερες.  
Ακόμα θα ενισχυθούν με μηχανήματα και φυσικά με τις εθελοντικές οργανώσεις που χωρίς αυτούς δεν μπορούν να διεξαχθούν οι αγώνες.
Να αναφέρουμε ότι ο Δήμος Φλώρινας φέτος θα είναι συνδιοργανωτής του RALLY.
Η πανηγυρική έναρξη των αγώνων θα   γίνει από τους παραποτάμιους δρόμους της πόλης της Φλώρινας και ο τερματισμός θα γίνει στην κεντρική μας πλατεία.
Οι συνολικές διαδρομές είναι περίπου 700 χιλιόμετρα ενώ οι ειδικές κοντά στα 450 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τους διοργανωτές. Τα συνολικά χιλιόμετρα είναι 800
Από τη πλευρά μας ασκήθηκε έντονη κριτική για το Rally Greece Offroad του 2015, για λάθη, παραλείψεις αλλά και σκοπιμότητες που επηρέασαν την τελική κατάταξη και φυσικά δημιούργησαν κακή εντύπωση στους Φλωρινιώτες. Πολλοί ήθελαν να παρακολουθήσουν τους αγώνες όμως δεν μπόρεσαν γιατί δεν υπήρχε καμιά ενημέρωση.  Το 2015 διανεμήθηκαν 100 αφίσες του αγώνα σε τοπικές επιχειρήσεις όπου αναγραφόταν με ευκρίνεια ημερομηνία, χώρος και ώρα τέλεσης των διαδρομών. Παράλληλα αναλυτικοί χάρτες πρόσβασης στις διαδρομές του αγώνα υπήρχαν στη επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα καθώς και αναρτημένοι στο χώρο της γραμματείας στο ΔΑΚ. Επιπροσθέτως υπήρχε ενημέρωση μέσω της επίσημης σελίδας του αγώνα στο Facebook. Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα με όλα τα παραπάνω καθοδηγεί τους θεατές σε συγκεκριμένα σημεία που μπορούν να παρακολουθούν τα διαγωνιζόμενα οχήματα με κύριο γνώμονα την ασφάλεια όλων και την αποφυγή ανεξέλεγκτης κίνησης πλησίον ή εντός των διαδρομών του αγώνα.
Οι διοργανωτές έδωσαν την εντύπωση ότι ήρθαν μόνο για να χρηματοδοτηθούν, να γίνουν οι αγώνες, να βραβεύσουν αυτούς που θέλουν και να σηκωθούν να φύγουν. Κι αυτό στον κόσμο της αγοράς λέγεται «αρπαχτή». Με ιδιαίτερη λύπη διαβάζουμε το ανυπόστατο αυτό συμπέρασμα σας καθώς ο προϋπολογισμός του αγώνα ξεπερνά κατά πολύ τις ευγενικές χορηγίες της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας και του Δήμου Φλώρινας. Επιπροσθέτως σας ενημερώνουμε ότι το 2013, 2014, 2015 ο αγώνας ήταν ζημιογόνος για τους Οργανωτές, υποχρεούμενοι να καλύψουν εξ ιδίων πόρων το αρνητικό ισοζύγιο.  Το Αθλητικό Σωματείο «ΑΤΛΑΝΤΑΣ» διοργανώνει και επενδύει στον εν λόγω αγώνα προκειμένου να γίνει διεθνώς γνωστός και καταξιωμένος έχοντας βάλει σε δεύτερη μοίρα το οικονομικό σκέλος. Μόνο αν αναλογισθεί κανείς τα έξοδα για την προώθηση στο εξωτερικό, είναι προφανές ότι το κέρδος δεν είναι αυτοσκοπός. Άλλωστε τα εμπλεκόμενα μέλη του Σωματείου στον αγώνα είναι καταξιωμένοι ελεύθεροι επαγγελματίες και δεν χρήζουν ανάγκης καμίας «αρπαχτής». Υποθέτουμε ότι είναι δύσκολο στη σημερινή εποχή να κατανοηθεί ότι υπάρχουν ακόμη ιδιώτες έλληνες που εργάζονται ανιδιοτελώς για τη προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό και να υπηρετήσουν με θέρμη τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό.
-Επισημάναμε πως στην περσινή διοργάνωση τίποτε απ’ αυτά που μας υποσχέθηκαν στη συνέντευξη τύπου δεν έγινε, ότι δηλαδή θα έχουμε καθημερινή ενημέρωση για τις διαδρομές αλλά και την πορεία της διοργάνωσης. Ψάχναμε τους αρμόδιους και δεν τους βρίσκαμε ή όταν τους βρίσκαμε αδυνατούσαν να μας απαντήσουν. Όπως όλες τις χρονιές έτσι και πέρσι αλλά και το 2016 η τεχνολογία έχει το πρώτο λόγο στη συνεχή ροή ενημέρωσης σχετικά με την εκδήλωση. Υπάρχουν: η επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα με πλήθος πληροφορίες www.rallygreeceoffroad.gr, η ιστοσελίδα με online αποτελέσματα www.sportstiming.gr, η επίσημη σελίδα στο Facebook https://web.facebook.com/rallygreeceoffroad/, επίσημος πίνακας ανακοινώσεων στο χώρο της Γραμματείας στο ΔΑΚ, επίσημος εντεταλμένος σχέσεων με αγωνιζόμενους και δημοσιογράφους. Η Οργανωτική Επιτροπή έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι στην εποχή μας  καλύτερη ενημέρωση γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα ώστε να παρακολουθείται ο αγώνας από οποιονδήποτε και από οπουδήποτε χωρίς την ανάγκη επιτόπου προφορικής ενημέρωσης. Η ίδια τακτική ακολουθείται σε όλους τους αγώνες συμπεριλαμβανομένου και του Rally Acropolis. Σε περίπτωση που εσείς ή κάποιος συνάδελφος σας δεν έχετε οικειότητα με τη παρακολούθηση μέσω των ανωτέρω, θα χαρούμε να σας ενημερώνουμε με το παλιό τρόπο του «μολύβι και χαρτί» στις 08:30 το πρωί κάθε ημέρας. Παράλληλα το κινητό τηλέφωνο του Υπεύθυνου Σχέσεων είναι ήδη γνωστό σε εσάς και σε όλους τους εκπροσώπους Τύπου.
Σ’ ότι αφορά τους αγωνισθέντες εκεί τα πράγματα ήταν χειρότερα. Όπως ήταν φυσικό τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής Παπαθάνου και Θεολόγης αρνήθηκαν ότι έχουν συμβεί αυτά που τους ανέφερα. Μιας και προκλήθηκα  τους υποσχέθηκα   να δημοσιεύσω κάποια συγκεκριμένα στοιχεία από τις γραπτές μαρτυρίες που έχω στην κατοχή μου. Τις γραπτές αναφορές που έχουμε στα χέρια μας προέρχονται από πληρώματα που συμμετείχαν στους αγώνες.
-Η πρώτη διάκριση έγινε στα πληρώματα. Καμιά εξυπηρέτηση   στα ελληνικά πληρώματα. Ούτε καν χρηστικές πληροφορίες σε αντίθεση με τις ξένες αποστολές που είχαν τα πάντα.  Η συντριπτική πλειοψηφία ελλήνων και ξένων που συμμετείχαν σε όλες τις προηγούμενες χρονιές μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για τη προσπάθεια που γίνεται τόσο για τον ίδιο τον αγώνα όσο και για τη φιλοξενία τους. Απόδειξη αυτού ότι κάθε χρόνο επιστρέφει για να συμμετάσχει πάνω από το 80% των αγωνιζόμενων διαφημίζοντας παράλληλα το επίπεδο του αγώνα και σε νέους αγωνιζόμενους αυξάνοντας έτσι χρόνο με το χρόνο τον αριθμό συμμετοχών. Ενδεικτικά το 2013 ήταν 14 αγωνιζόμενοι, το 2014 ήταν 22, το 2015 ήταν 31 και για το 2016 ευελπιστούμε να αγγίξουμε τις 40. Θεωρούμαι ότι τα αυξητικά αυτά νούμερα διαψεύδουν το επιχείρημα έλλειψης εξυπηρέτησης. 
- Κατά τη διάρκεια των αγώνων υπήρξαν αυθαίρετοι αποκλεισμοί και άδικοι. Χαρίστηκαν βαθμοί και θέσεις από σκοπιμότητα; από έλλειψη οργάνωσης, στελέχωσης και ελέγχου των κρίσιμων σημείων; Θεωρούμαι λογικό να μη γνωρίζετε τους κανονισμούς που διέπουν το Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και το συγκεκριμένο αγώνα. Η κατάταξη στον αγώνα βγαίνει αυτοματοποιημένα μέσω ενός εξελιγμένου ηλεκτρονικού συστήματος έκδοσης αποτελεσμάτων και επιβολής ποινών για τυχόν καθυστερήσεις. Με βάση τους κανονισμούς δεν είναι δυνατή παρέμβαση στα αποτελέσματα. Επίσης σας ενημερώνουμε ότι την έκδοση αποτελεσμάτων την ελέγχουν και πιστοποιούν οι Αγωνοδίκες του αγώνα που ορίζονται από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας. Τέλος σας ενημερώνουμε ότι παρών κατά τη διάρκεια του αγώνα βρίσκεται συνέχεια Παρατηρητής εκ μέρους της Ομοσπονδίας ο οποίος επιβλέπει την όλη διαδικασία τέλεσης του αγώνα και επιβάλει τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς. Θεωρούμε λοιπόν άδικο και άτοπο το σχόλιο σας και το αντιπαρερχόμαστε λόγω της μη σωστής ενημέρωσης σας επί των διαδικασιών.
Το βέβαιο είναι ότι  το αυτοκίνητο μα αριθμό 24 έτρεχε σαν παλαβό σε επαρχιακό δρόμο και εντός του οικισμού Ακρίτα  παραβαίνοντας  ΚΟΚ, κανόνες και βέβαια με εντελώς αντιαθλητική συμπεριφορά (μούντζωνε άλλα πληρώματα).   Κι ενώ έπρεπε να του επιβληθεί ποινή ακόμα και αποκλεισμού,  βραβεύτηκε!!! Σ’ αυτό το αυτοκίνητο ως δια μαγείας άνοιξαν οι πύλες της ειδικής διαδρομής  για να συνεχίσει  αντί να τιμωρηθεί. Το ανωτέρω φερόμενο συμβάν αναφέρθηκε στους Οργανωτές αρκετές ημέρες μετά τη λήξη του αγώνα και ως εκ τούτου δεν υπήρχε η δυνατότητα ενεργειών εκ μέρους μας. Για το 2016 συμφωνήθηκε με την Ελληνική Αστυνομία να υπάρχουν ενέργειες προς ενημέρωση των αγωνιζόμενων για τα όρια ταχύτητας και τη διαφύλαξη των άλλων οδηγών και πεζών. Οι ενέργειες αυτές συμφωνήθηκαν παρουσία σας στη συνάντηση της Πέμπτης 10/3/2016.
-Δόθηκαν τιμητικές πλακέτες και κύπελλα όχι μόνο στους νικητές και χορηγούς αλλά και σε αυτοκίνητα που εγκατέλειψαν τον αγώνα και τερμάτισαν «υποβοηθούμενα» όπως το αυτοκίνητο με τον αριθμό 7 από την Ιταλία. Είναι θεσμός σε κάθε διεθνές αγώνα να απονέμονται αναμνηστικά σε όλους όσους συμμετέχουν. Αναμνηστικά μετάλλια δόθηκαν σε όλους (έλληνες και ξένους) που δεν κατάφεραν να τερματίσουν ή τερμάτισαν αλλά δεν δικαιούταν κύπελλο με βάση τον κανονισμό του αγώνα. Στο Νο.7 απονεμηθεί μετάλλιο και όχι αναμνηστική πλακέτα ή κύπελλο όπως αναγράφετε, και η απονομή έγινε μαζί με όλους τους υπόλοιπους που δεν πήραν κύπελλα κατά τη διάρκεια του αποχαιρετιστήριου γεύματος.   
- Δόθηκε κύπελλο σε πλήρωμα από την Τουρκία με τον αριθμό αυτοκινήτου 26,  που όχι μόνο δεν διακρίθηκε αλλά ούτε καν τερμάτισε!!! Στο πλήρωμα από τη Τουρκία δόθηκε αναμνηστική πλακέτα και όχι κύπελλο. Αυτό συνέβη καθώς το  πλήρωμα ως μέλος του τουρκικού Σωματείου ISOFF της Κωνσταντινούπολης προωθεί και διευκολύνει τη προώθηση του αγώνα στη γείτονα χώρα όλα αυτά τα χρόνια.
- Στα πληρώματα από τη  Φλώρινα δεν δόθηκε τίποτα. Του «πεταμού» τους είχαν. Μόνο μετά από παρέμβαση και διαμαρτυρίες πολιτών και τοπικών παραγόντων υποχρεώθηκαν να τους δώσουν    δύο μετάλλια από τα οποία το ένα ήταν σπασμένο. Να επισημάνω ότι ήταν το μοναδικό πλήρωμα από όλη την Μακεδονία . Αν και οι κανονισμοί του αγώνα δεν επέτρεπαν την απονομή κυπέλλων στο εν λόγω πλήρωμα, με βάση τη τελική κατάταξη του, θεωρούμαι αμέλεια μας την μη διακεκριμένη μνημόνευση τόσο της συγκεκριμένης συμμετοχής όσο και κάποιων άλλων που συμμετέχουν και στηρίζουν τον αγώνα ανεξάρτητα του τελικού αποτελέσματος. Για το 2016 όλα τα παραπάνω λαμβάνονται υπόψη.
- Αυτό που δεν θέλησαν να κάνουν οι της διοργάνωσης του rally ή το έκαναν κατόπιν εορτής και ισχυρών πιέσεων, το έκαναν  με μεγάλη χαρά οι Πτολεμαδιώτες. Ο Τάσος Χατχηρήστος και ο συνοδηγός του Βαγγέλης Νίκου τιμήθηκαν από την αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαϊδας . Προφανώς για συμμετοχή τους σε άλλο αγώνα.
- Τα αυτοκίνητα με αριθμούς  3, 7, 19 και 24 έτρεχαν   έτρεχαν με υπερβολική ταχύτητα για επαρχιακό δρόμο και προκάλεσαν την έντονη διαμαρτυρία των κατοίκων. Απαντήθηκε παραπάνω το θέμα της ταχύτητας και οι δράσεις που θα αναληφθούν.
Εμείς δεν είμαστε αντίθετοι με τέτοιες αθλητικές εκδηλώσεις. Το αντίθετο συμβαίνει. Όμως μια εκδήλωση πρέπει να έχει υψηλό βαθμό αξιοπιστίας για να υπάρχει ενδιαφέρον για συμμετοχή και φυσικά όφελος για τον τόπο μας. Και το 3ο RALLY GREECE OFFROAD, το οποίο παρακολούθησαν ελάχιστοι στη Φλώρινα δεν έπεισε για κάτι τέτοιο. Να σημειώσω ότι από τους 80 που θα μας έρχονταν ήρθαν μόλις 34. Η αξιοπιστία του αγώνα αποδεικνύεται από τις αυξανόμενες συμμετοχές κάθε χρόνο όπως παρατέθηκαν παραπάνω. Ουδέποτε η Οργανωτική Επιτροπή αναφέρθηκε σε 80 συμμετοχές ! Αντιθέτως λέμε πάντα ότι χρειάζεται επιμονή και χρόνος ώστε ο αγώνας να καταξιωθεί τόσο στη Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και ναι, γιατί όχι, να φθάσει και τις 80 συμμετοχές κάποια στιγμή.
Φοβάμαι μήπως και φέτος πάθουμε τέτοιο «κάζο».Φοβάμαι μήπως πάνε «στράφι» τα χρήματα της επιχορήγησης, χωρίς κάποιο όφελος για την τοπική κοινωνία. Στους δύσκολους καιρούς που περνάμε δεν μπορούμε να ξοδεύουμε ούτε ένα ευρώ για να κάνουν κάποιοι το κέφι τους. Αν θεωρείται ότι το 2014 και 2015 πάθατε «κάζο» ειλικρινά λυπούμαστε για αυτό. Οι ξενοδόχοι, οι βενζινοπώλες (700.000-800.000 λίτρα μέσα σε 3-4 ημέρες) και οι καταστηματάρχες της πόλης σας σίγουρα έχουν άλλη άποψη καθώς επί τρεις ημέρες στη Φλώρινα διαμένουν ή προσέρχονται πάνω από τριακόσια άτομα (αγωνιζόμενοι, συνοδοί και οργανωτές). Ειδικά οι αλλοδαποί είναι αντικειμενικά γνωστό ότι είναι υψηλού οικονομικού επιπέδου και ξοδεύουν χρήματα χωρίς φειδώ. Τα χρήματα που χορηγούνται από τη Π.Ε. Φλώρινας και το Δήμο Φλώρινας, ως πολύ μικρό μέρος του προϋπολογισμού του αγώνα, ουσιαστικά και άμεσα βοηθούν την ίδια τη Περιφέρεια  και πόλη σας.
Εύχομαι κι ελπίζω φέτος να είναι τελείως διαφορετική η κατάσταση και να διαψευστώ. Ειλικρινά θα το χαρώ πολύ. Γιατί εμείς το αγαπάμε το άθλημα. Το αθλητικό σωματείο «ΑΤΛΑΝΤΑΣ» και τα μέλη του αποδεικνύουν έμπρακτα τη αγάπη τους τόσο για το μηχανοκίνητο αθλητισμό όσο και για τη περιφέρεια της Δυτ.Μακεδονίας επενδύοντας χρόνο, χρήμα και κυρίως έργο και αποτέλεσμα για το Rally Greece Offroad.
Μακάρι να αυγατίσουν τα χρήματα που θα επενδύσουν η ΠΕ Φλώρινας και ο Δήμος Φλώρινας. Και βέβαια είναι καιρός να γίνεται κάθε χρόνο κάποιος απολογισμός πόσα και που ξοδεύτηκαν τα χρήματα του ελληνικού λαού, γιατί δεν είμαστε ιθαγενείς για να μας μοιράζουν καθρεφτάκια. Το αθλητικό σωματείο «ΑΤΛΑΝΤΑΣ», διοργανωτής του Rally Greece Offroad, είναι αναγνωρισμένο από τη Γ.Γ.Α. και υπόκειται σε έλεγχο της. Επιπρόσθετα ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα του Ε.Ο.Τ. ο οποίος θέτει αυστηρότατα κριτήρια (τόσο οικονομικά όσο και προβολής). Οι χορηγίες της Π.Ε. Φλώρινας και Δήμου Φλώρινας, εξ όσων γνωρίζουμε, εγκρίνονται από τον δημοσιονομικό έλεγχο της κεντρικής κυβέρνησης. Ως εκ τούτου σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να υπήρχαν ως δαπάνη «καθρεφτάκια για ιθαγενείς».

Τέλος είμαστε ανοικτοί και δεκτικοί σε όποια καλοπροαίρετη κριτική και επισήμανση και ευελπιστούμε στην αντικειμενική αντιμετώπιση εκ μέρους σας τόσο της παρούσας επιστολής-απάντησης όσο και το επερχόμενου Rally Greece Offroad 2-5 Ιουνίου 2016.




Σημείωση του συντάκτη. (μόνο λίγα λόγια)






Δεν με πείσατε κ. Θεολόγη στη σύσκεψη, δεν με πείθετε πολύ περισσότερο σήμερα με τα τσιτάτα για το άθλημα και τις αγαθοεργίες του «ΑΤΛΑΝΤΑ».
-Εσείς καλά τα λέτε, αλλά επαναλαμβάνω και πάλι ότι τόσο εγώ όσο και άλλοι συνάδελφοι απευθυνθήκαμε  στη γραμματεία,  που όπως λέτε λειτουργούσε στο ΔΑΚ, αλλά δεν ήταν κανένας σε θέση να μας ενημερώσει, τώρα αν νομίζετε ότι με 100 αφίσες λύσατε το πρόβλημα της ενημέρωσης των πολιτών και της προβολής του προϊόντος σας, φοβάμαι ότι έχετε λαθεμένη αντίληψη για το πώς γίνεται η προβολή. Το γεγονός ότι δεν  υπήρχε κόσμος επιβεβαιώνει εμάς, ότι δηλαδή κανένας δεν επισκέφθηκε τις σελίδες σας.
-Οχυρώνεστε πίσω από αθλητικούς κανόνες που εγώ αυτή τη στιγμή αδυνατώ  να ελέγξω. Αυτό όμως που είναι βέβαιο είναι ότι έχω στα χέρια μου ενυπόγραφες καταγγελίες αγωνιζόμενων που απευθύνονται στην «ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ»   και κοινοποιούνται στην ΟΜΑΕ και στην  F.I.A. «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ».
-Το «μολύβι και χαρτί» είναι μια ατυχής  προσπάθεια να μας ειρωνευτείτε, γιατί ξέρουν και τα χαλίκια ακόμα ότι τις στοιχειώδεις γνώσεις τις έχουν όσοι ασχολούνται με τον ηλεκτρονικό τύπο. Θα μπορούσατε να βρείτε κάτι πιο «πιασάρικο».
- Για τις 80 συμμετοχές εσείς μιλήσατε στη συνέντευξη σας της 12.3.15. Σας διαψεύδουν οι ίδιες οι δηλώσεις σας.

-Με τέτοια μικρή συμμετοχή ασφαλώς και τα οικονομικά οφέλη της τοπικής κοινωνίας είναι πενιχρά. Τώρα αν για σας οι 31 είναι πολλοί έχετε τον πήχη πολύ χαμηλά.
- Μου είναι τελείως άγνωστο το αθλητικό σωματείο «ΑΤΛΑΝΤΑΣ» αλλά αν έχει τέτοια ιεραποστολική αντίληψη όπως ισχυρίζεστε, μπράβο του.
-Τέλος, κάνετε «γαργάρα» τον οικονομικό απολογισμό για τα χρήματα με τα οποία επιχορηγείστε.