Την αντίθεσή τους στις πρόσφατες τροπολογίες του υπουργείου Παιδείας, που υποβαθμίζουν τόσο την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία, όσο και τους ίδιους, εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής της Π.Ε. Φλώρινας.
Πρόκειται για εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε δομές ειδικής αγωγής (παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία) ως αναπληρωτές (εδώ και μια δεκαπενταετία) και δεν έχουν δικαίωμα πρόσληψης σε άλλες δομές, όπως το γενικό σχολείο.
Όπως τόνισαν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, η διαμαρτυρία τους έγκειται κυρίως στο γεγονός ότι με τις τροπολογίες υπονομεύεται το πτυχίο τους και μπαίνουν σε «προτεραιότητα» οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί. Πιο συγκεκριμένα, η τροπολογία που ψηφίστηκε τον περασμένο Αύγουστο επιτρέπει σε καθηγητές χωρίς κατάρτιση στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία και ειδικές ανάγκες να εργαστούν στις ειδικές δομές. Πρόκειται για υπεράριθμους εκπαιδευτικούς που προέκυψαν από υπουργικές αποφάσεις με συμπτύξεις τμημάτων και μείωση διδακτικού ωραρίου και έχουν πλέον την δυνατότητα να συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο κάνοντας διδασκαλία σε μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ένα ακόμη θέμα που τονίστηκε από τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής είναι ότι εξισώνεται ο βασικός τίτλος σπουδών τους, το πτυχίο Ειδικής Αγωγής, με έναν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.
Πρόκειται για εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε δομές ειδικής αγωγής (παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία) ως αναπληρωτές (εδώ και μια δεκαπενταετία) και δεν έχουν δικαίωμα πρόσληψης σε άλλες δομές, όπως το γενικό σχολείο.
Ένα ακόμη θέμα που τονίστηκε από τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής είναι ότι εξισώνεται ο βασικός τίτλος σπουδών τους, το πτυχίο Ειδικής Αγωγής, με έναν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.