Σελίδες

Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2018

Νέα αρχή στα Επαγγελματικά Λύκεια

Δημοσιεύτηκαν δύο κοινές υπουργικές αποφάσεις για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών (φιλολόγων και μαθηματικών) και αναπληρωτών ψυχολόγων, οι οποίοι θα απασχοληθούν στο πρόγραμμα εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας και ψυχοκοινωνικής στήριξης αντίστοιχα, στα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας.



ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK!
ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΜΕΣΑ
 Οι εκπαιδευτικοί και οι ψυχολόγοι θα προσληφθούν στο πλαίσιο του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ».
Το πρόγραμμα ξεκίνησε το προηγούμενο σχολικό έτος, με πιλοτική εφαρμογή σε εννέα ΕΠΑΛ της χώρας. Από τον Σεπτέμβριο του 2018 η εφαρμογή του προγράμματος θα γενικευτεί σε όλα τα ΕΠΑΛ της χώρας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πολλαπλές δράσεις που στοχεύουν στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης στα Επαγγελματικά Λύκεια. Εφαρμόζεται κυρίως στους μαθητές της Α΄ Τάξης και σκοπό έχει να στηρίξει τους μαθητές σε μια ομαλή μετάβαση από το Γυμνάσιο στην επαγγελματική εκπαίδευση.
Βασικές δράσεις του προγράμματος
Εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά, με δύο εκπαιδευτικούς ταυτόχρονα στην τάξη και εντός του ωρολογίου προγράμματος, για την ενίσχυση του γλωσσικού και αριθμητικού γραμματισμού.
Στελέχωση των ΕΠΑΛ με ψυχολόγους, με σκοπό την ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών.
Ενεργοποίηση του θεσμού του «Συμβούλου Καθηγητή», για καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των μαθητών και βελτίωση του κλίματος στη σχολική κοινότητα.
Δημιουργία «Σχεδίων Δράσης», χρηματοδοτούμενων «project» που προωθούν την καινοτομία, τη δημιουργικότητα, την επιχειρηματικότητα στα σχολεία και προβάλλουν τις επιστήμες, την τεχνολογία και τον πολιτισμό. Τη δράση διαχειρίζεται και συντονίζει το «Κέντρο Διάδοσης Επιστημών - Νόησις», εποπτευόμενος φορέας του Υπουργείου Παιδείας.
Εξοπλισμός των ΕΠΑΛ με υποδομές τηλεδιάσκεψης για επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ σχολείων σε κοινές δράσεις.
Δικτύωση των σχολείων μέσα από κοινές πλατφόρμες επικοινωνίας οι οποίες επιτρέπουν την επικοινωνία μεταξύ των σχολείων αλλά και με υποστηρικτικές δομές της περιοχής τους.
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία από ειδικά εκπαιδευμένους εκπαιδευτές οι οποίοι θα επιλεγούν από Μητρώο Επιμορφωτών που θα συστήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).