Πολλές φορές και με πολλά τεκμηριωμένα επιχειρήματα από την Π.Ο.Π.Ε.Κ. αλλά και από άλλους παράγοντες του ευρύτερου χώρου της Αγοράς Πετρελαιοειδών, έχουν αναδειχθεί οι επιπτώσεις από την υψηλή φορολόγηση των καυσίμων.
Οι επιπτώσεις είναι σημαντικές και καθοριστικές στην Εθνική Οικονομία, αφού επηρεάζουν το κόστος παραγωγής Αγροτικών, Βιομηχανικών και Βιοτεχνικών προϊόντων, καθώς και το μεταφορικό κόστος διακίνησης αυτών.
Οι επιπτώσεις είναι σημαντικές και καθοριστικές στην Εθνική Οικονομία, αφού επηρεάζουν το κόστος παραγωγής Αγροτικών, Βιομηχανικών και Βιοτεχνικών προϊόντων, καθώς και το μεταφορικό κόστος διακίνησης αυτών.
Επίσης είναι γεγονός από την αύξηση του Ε.Φ.Κ στα καύσιμα και την αύξηση του Φ.Π.Α, μειώθηκαν τα δημόσια έσοδα και ευνοήθηκε η παράνομη διακίνηση καυσίμων και η δασμοφοροδιαφυγή, με ότι αυτό συνεπάγεται για τα δημόσια έσοδα του Κράτους..
Η Ελλάδα με βάση το δελτίο τιμών της 2ας Σεπτεμβρίου 2019 των 28 χωρών της Ε.Ε (EUR 28 Weekly oil bulletin), είναι ως προς την τιμή διάθεσης της Αμόλυβδης 95 oct. τρίτη ακριβότερη (1,595) και πέμπτη ακριβότερη (1,370) στο πετρέλαιο κίνησης, όταν ο μ.ό. των 28 κρατών της Ε.Ε είναι αντιστοίχως 1,405 και 1,310.
Η Κυβέρνηση στο πλαίσιο των δεσμεύσεων της για ανάπτυξη και αναθέρμανση της οικονομίας, πρέπει να ασχοληθεί άμεσα με την μείωση των υψηλών Ε.Φ.Κ στα πετρελαιοειδή.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (Π.Ο.Π.Ε.Κ), δηλώνει παρούσα με σχετικές επιστολές προς όλα τα συναρμόδια Υπουργεία, για να συμβάλει με την εμπειρία της στην προσπάθεια της Κυβέρνησης , για την αναθέρμανση της οικονομίας και ανάπτυξης, και τον έλεγχο της παράνομης διακίνησης καυσίμων..
Γραφείο Τύπου
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ (Π.Ο.Π.Ε.Κ.)