ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΝΕΤ 105.8. - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΝΕΤ 105.8.

.

.

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΝΕΤ 105.8.


«Εγώ δεν παίζω αυτό το παιχνίδι των Αμερικανών. Δεν ξέρω που μπορεί να βγάλει αυτό. Είναι ένα ακόμη παιχνίδι των Αμερικανών όπως ήταν στη Γιουγκοσλαβία, στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ. Ουδέποτε έχει σκοτωθεί Άραβας από Ελληνικά όπλα. Δεν έχουμε κανένα λόγο για να τραβήξουμε την σκανδάλη. Είμαστε μία χώρα που γειτνιάζει με τους Άραβες».
«Εγώ δεν παίζω αυτό το παιχνίδι των Αμερικανών. Δεν ξέρω που μπορεί να βγάλει αυτό. Είναι ένα ακόμη παιχνίδι των Αμερικανών όπως ήταν στη Γιουγκοσλαβία, στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ. Ουδέποτε έχει σκοτωθεί Άραβας από Ελληνικά όπλα. Δεν έχουμε κανένα λόγο για να τραβήξουμε την σκανδάλη. Είμαστε μία χώρα που γειτνιάζει με τους Άραβες».
Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρης, στο Ραδιόφωνο της ΝΕΤ FΜ.

Για τις εξελίξεις στην Λιβύη
Τώρα ξαφνικά ανακάλυψαν οι ηγεσίες της Δύσης ότι ο Καντάφι καταπατά τα ανθρώπινα δικαιώματα; Τόσα χρόνια δεν το ήξεραν; Πριν λίγους μήνες "συναγελάζονταν" μαζί του πολλοί ηγέτες της Δύσης όπως ο κ. Σαρκοζί, ο κ. Μπερλουσκόνι. Πριν λίγους μήνες ήταν αγκαλιά με τον κ. Ομπάμα. Ο κ. Παπανδρέου είχε συναντηθεί μαζί του πριν δύο μήνες. Είχαν "δούναι" και "λαβείν" μαζί του. Ιδιαίτερα κάποιοι, είχαν πιο πολλά "λαβείν". Γιατί αυτή η ξαφνική πρεμούρα για τα ανθρώπινα δικαιώματα; Στη γενοκτονία της Ρουάντα όπου σκοτώθηκαν περίπου 1.5 εκατομμύρια άνθρωποι, ασχολήθηκε ο Αμερικάνος; Γιατί δεν έστειλε εκεί αεροπλάνα για να σταματήσουν την σφαγή;
Το ΝΑΤΟ και η Ευρώπη ακολουθούν τους Αμερικανούς. Δεν έχω πειστεί. Οι ηγεσίες του μισού πληθυσμού της γης λένε όχι. Ρωσία, Κίνα και Ινδία κρατούν αποστάσεις. Όλα αυτά τα θεατρινίστικα δεν με πείθουν. Υπάρχουν κόμματα στην Ελλάδα όπως το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, τα οποία ακολουθούν τον Αμερικάνο κατά βήμα. Αυτή τη στιγμή έχουμε χάσει παντελώς την Εθνική κυριαρχία, επειδή οι δύο πολιτικές ηγεσίες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ είναι απολύτως εξηρτημένες από την βούληση, την θέληση και την σκέψη των Αμερικανών. Εκεί λοιπόν εγώ έχω τεράστιες διαφωνίες, και αυτή είναι η διαφορά μου. Αυτά τα δήθεν παραμύθια των οργανωμένων διεθνών τηλεοπτικών σταθμών, οι οποίοι έχουν άμεση σχέση με τις Μυστικές Υπηρεσίες των Αμερικανών, εμένα δεν με πείθουν.

Για τις σχέσεις ΛΑ.Ο.Σ και ΝΔ
Δεν ασχολούμαι καθόλου με τη ΝΔ. Αυτοί ασχολούνται μαζί μου. Ίσως τους ενόχλησαν τα τελευταία δημοσκοπικά αποτελέσματα και η προσωπική μου δημοφιλία και απήχηση. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που τους ενόχλησε, αλλά βλέπω ότι κάνουν συμβούλια, βγάζουν
non-paper. Είναι μερικά πράγματα τα οποία δείχνουν ένα πανικό και μια σύγχυση. Εμένα με απασχολεί πως θα μπορέσω να ελέγξω, και πως θα αλλάξω μια κυβέρνηση η οποία αποδείχθηκε παντελώς ανεπαρκής στην αντιμετώπιση των καίριων ζητημάτων της χώρας. Αυτό με ενδιαφέρει. Ο στόχος μου είναι μόνο το ΠΑΣΟΚ και τίποτα άλλο. Η Ελλάδα είναι σε μεγάλο κίνδυνο και η 25η Μαρτίου είναι μια σημαντική, κομβική ημερομηνία. Δεν έχω εμπιστοσύνη για την διαχείριση της επόμενης ημέρας. Ο στόχος μας είναι πως θα βοηθήσουμε την χώρα να βγει από τη σήψη, και πως θα δώσουμε να καταλάβει σε αυτή τη κυβέρνηση ότι αυτά τα οποία κάνει δεν είναι προς το συμφέρον του Έθνους και του Ελληνικού λαού.

Για την ένταξη στο ΛΑ.Ο.Σ Βουλευτών από άλλα κόμματα
Δεν πρόκειται ποτέ να κάνω αυτά που έκαναν άλλα κόμματα και τα έχω χαρακτηρίσει "παλιανθρωπιές". Αποστασία από εμένα μην περιμένετε. Το θέμα του κ. Λιάσκου έχει κλείσει για εμάς. Δεν μας απασχολεί καθόλου.