ΦΛΩΡΙΝΑ Πως εξηγεί το στραγγαλισμό επενδυτικών προσπαθειών σε μια περίοδο, που η ανάπτυξη είναι το ζητούμενο;Ο ερωτών Βουλευτής Ευστάθιος Κωνσταντινίδης Βουλευτής Ν.Δ. Ν. Φλώρινας. - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Πως εξηγεί το στραγγαλισμό επενδυτικών προσπαθειών σε μια περίοδο, που η ανάπτυξη είναι το ζητούμενο;Ο ερωτών Βουλευτής Ευστάθιος Κωνσταντινίδης Βουλευτής Ν.Δ. Ν. Φλώρινας.

.

.

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Πως εξηγεί το στραγγαλισμό επενδυτικών προσπαθειών σε μια περίοδο, που η ανάπτυξη είναι το ζητούμενο;Ο ερωτών Βουλευτής Ευστάθιος Κωνσταντινίδης Βουλευτής Ν.Δ. Ν. Φλώρινας.



Ψήφισαν νόμο για την ενίσχυση των επενδύσεων των ΚΤΕΛ όλης της χώρας, σε σταθμούς, αμαξοστάσια, τηλεματική και ανανέωση στόλου, οι ιδιοκτήτες έκαναν τις εενδύσεις και ...περιμένουν ακόμη, να πάρουν την επιδότηση. Λεφτά δεν υπάρχουν.
Μάλιστα οι βουλευτές Σάββας Αναστασιάδης (φωτο) και Μιχάλης Παπαδόπουλος, υπέβαλλαν σχετική τροπολογία, η οποία απορρίφθηκε, η οποία απορρίφθηκε μετ΄επαίνων. Δείτε τη σχετική ερώτηση, που υπέβαλλε ο βουλευτής Φλώρινας, Στάθης Κωνσταντινίδης: ΕΡΩΤΗΣΗ Προς τον Υπουργό Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων Θέμα: Άρνηση του Υπουργείου για την ενίσχυση των ΚΤΕΛ Α.Ε και ΚΤΕΛ, όπως αυτή προβλέπεται από τους ισχύοντες Νόμους Σύμφωνα με το άρθρο 12 του Ν.2963/2001 παρέχονται ενισχύσεις στα ΚΤΕΛ για την κατασκευή, επέκταση και εκσυγχρονισμό κτιριακών, ειδικών και βοηθητικών εγκαταστάσεων σταθμών και πρακτορείων άφιξης και αναχώρησης λεωφορείων υπεραστικών συγκοινωνιών και σταθμών στέγασης, επισκευής και συντήρησης των αστικών και υπεραστικών λεωφορείων,
την αγορά και εγκατάσταση καινούριων σύγχρονων συστημάτων αυτοματοποίησης διαδικασιών και μηχανοργάνωσης, συμπεριλαμβανομένου του αναγκαίου λογισμικού και την αντικατάσταση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων κυριότητας των ΚΤΕΛ Α.Ε. ή των μετόχων αυτών.
Με το άρθρο 14 του Ν.3717/2008, όπως αυτό αντικατέστησε το πρώτο και δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 3 του άρθρου 12 του Ν.2963/2001, διατίθεται για επενδύσεις ποσό έως εκατόν δεκαοκτώ εκατομμυρίων ευρώ από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών. Οι αιτήσεις για τη χρηματοδότηση των ενισχύσεων του προηγουμένου εδαφίου υποβάλλονται στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών μέχρι την 31/7/2009. Παρόλο που, οι δικαιούχοι μέτοχοι των ΚΤΕΛ έχουν καταθέσει εμπρόθεσμα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά ενίσχυσης, οι επενδύσεις βρίσκονται στο στάδιο της αποπεράτωσης και κυρίως νέα λεωφορεία έχουν ήδη κυκλοφορήσει, με δεδομένη πάντα την πρόβλεψη του Νόμου για ενισχύσεις, το Υπουργείο δυστυχώς δεν υλοποιεί τα προβλεπόμενα.
Το χειρότερο είναι, ότι δεν λαμβάνει υπόψη του διόλου τα έξοδα, που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και κυριολεκτικά «κρεμάει» τα ΚΤΕΛ με ότι αυτό συνεπάγεται για τους ιδιοκτήτες, τους εργαζομένους
και τις οικογένειες τους. Στις 10 Φεβρουαρίου 2011 οι κ.κ. Βουλευτές Μιχάλης Παπαδόπουλος και Σάββας Αναστασιάδης κατέθεσαν σχετική τροπολογία στο Σχέδιο Νόμου « Εξυγίανση,
Αναδιάρθρωση και Ανάπτυξη των Αστικών Συγκοινωνιών Περιφέρειας Αττικής και άλλες διατάξεις», η οποία απορρίφθηκε. Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός: Γιατί δεν προχωρά στην εφαρμογή
των διατάξεων των Νόμων; Σκοπεύει τελικά να δώσει λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί;
Πως εξηγεί το στραγγαλισμό επενδυτικών προσπαθειών σε μια περίοδο, που η ανάπτυξη είναι
το ζητούμενο; Ο ερωτών Βουλευτής Ευστάθιος Κωνσταντινίδης Βουλευτής Ν.Δ. Ν. Φλώρινας