Γράφει: Νίκος Ανδριόπουλος
Τη μείωση της φορολογίας ζητά με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος, η οποία σημειώνει ότι αλλιώς δε μπορούν να πέσουν οι τιμές των καυσίμων και χαρακτηρίζει δίκαιες τις διαμαρτυρίες των καταναλωτών για τις τιμές που έχουν πιάσει «ταβάνι».
Σε σχετική ανακοίνωση η ΟΒΕ τονίζει ότι η αύξηση των τιμών προέρχεται από τη φορολογία καυσίμων και την αδικαιολόγητη αύξηση των διεθνών τιμών, και έχει οδυνηρές συνέπειες τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους βενζινοπώλες.
Η ΟΒΕ δηλώνει αντίθετη με τις προτάσεις για εξίσωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης με αυτόν του πετρελαίου κίνησης από το φθινόπωρο, ενώ αναφερόμενη στο ενδεχόμενο επιβολής πλαφόν στις τιμές, τονίζει ότι:
«Πλαφόν μπορεί και πρέπει να επιβάλλεται όταν υπάρχουν έκτακτες καταστάσεις και προβλήματα στη τροφοδοσία της αγοράς. Σε κάθε περίπτωση όμως πρέπει να επιβάλλεται σε όλα τα στάδια με προσδιορισμένες τιμές ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή εφαρμογή του και να γνωρίζει ο καταναλωτής πόσο αγοράζει και πόσο πουλάει ο καθένας. Άλλωστε αυτό ορίζει και ο νόμος 3054/2002. Εφαρμογές πλαφόν, όπως στο παρελθόν, μόνο στη λιανική τιμή και με πλήρη ελευθερία τιμών στη χονδρική και στα διυλιστήρια είναι απαράδεκτη και μόνο ανωμαλία επιφέρει σε βάρος των καταναλωτών και των βενζινοπωλών».
Τη μείωση της φορολογίας ζητά με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος, η οποία σημειώνει ότι αλλιώς δε μπορούν να πέσουν οι τιμές των καυσίμων και χαρακτηρίζει δίκαιες τις διαμαρτυρίες των καταναλωτών για τις τιμές που έχουν πιάσει «ταβάνι».
Σε σχετική ανακοίνωση η ΟΒΕ τονίζει ότι η αύξηση των τιμών προέρχεται από τη φορολογία καυσίμων και την αδικαιολόγητη αύξηση των διεθνών τιμών, και έχει οδυνηρές συνέπειες τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους βενζινοπώλες.
Η ΟΒΕ δηλώνει αντίθετη με τις προτάσεις για εξίσωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης με αυτόν του πετρελαίου κίνησης από το φθινόπωρο, ενώ αναφερόμενη στο ενδεχόμενο επιβολής πλαφόν στις τιμές, τονίζει ότι:
«Πλαφόν μπορεί και πρέπει να επιβάλλεται όταν υπάρχουν έκτακτες καταστάσεις και προβλήματα στη τροφοδοσία της αγοράς. Σε κάθε περίπτωση όμως πρέπει να επιβάλλεται σε όλα τα στάδια με προσδιορισμένες τιμές ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή εφαρμογή του και να γνωρίζει ο καταναλωτής πόσο αγοράζει και πόσο πουλάει ο καθένας. Άλλωστε αυτό ορίζει και ο νόμος 3054/2002. Εφαρμογές πλαφόν, όπως στο παρελθόν, μόνο στη λιανική τιμή και με πλήρη ελευθερία τιμών στη χονδρική και στα διυλιστήρια είναι απαράδεκτη και μόνο ανωμαλία επιφέρει σε βάρος των καταναλωτών και των βενζινοπωλών».