ΦΛΩΡΙΝΑ Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δ. Μακεδονίας εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στις ηχογραφημένες συνομιλίες. - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δ. Μακεδονίας εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στις ηχογραφημένες συνομιλίες.

.

.

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δ. Μακεδονίας εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στις ηχογραφημένες συνομιλίες.


Συνιστούμε στους καταναλωτές, όταν τους αναφέρεται ότι η κλήση ηχογραφείται ‘για λόγους ασφαλείας’ ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, να κλείνουν απλώς το τηλέφωνο.

Έχουμε δεχθεί πολλές καταγγελίες από καταναλωτές της περιοχής ότι χωρίς να το θέλουν (ή χωρίς να το καταλάβουν, π.χ. επειδή ανέφεραν τα στοιχεία τους ‘απλώς για επιβεβαίωση στοιχείων’) συνήψαν συμβάσεις με παρόχους κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας ή με εταιρείες διαφήμισης ή αναζήτησης στο διαδίκτυο ή σε επαγγελματικούς καταλόγους.
Εάν ο καταναλωτής επιθυμεί όντως να συνάψει σύμβαση με κάποια εταιρεία, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δ. Μακεδονίας συνιστά να ζητήσει να του αποσταλεί εγγράφως η σύμβαση, ώστε να την υπογράψει με τον ‘παραδοσιακό’ τρόπο (οπότε και θα μπορέσει να λάβει γνώση όλων των όρων της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων και των ‘ψιλών’ γραμμάτων).
Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής δεν πρέπει να δίνει τα στοιχεία του σε κλήση που ηχογραφείται, αλλά, εάν τον ενδιαφέρει το προϊόν, να ζητά ευγενικά να του αποσταλεί εγγράφως η σύμβαση και να κλείνει το τηλέφωνο.



Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Δ. Μακεδονίας, τηλ. 24610-42282.