Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Φλώρινας
Τη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης διαπιστώνουμε πως η οικονομική κρίση είναι το αποτέλεσμα της κρίσης αξιών. Ο ωχαδελφισμός σε όλο του το μεγαλείο. Η ευθύνη ανύπαρκτη. Η συνέπεια μηδενική. Και αυτά στον χώρο που ελπίζουμε να δώσει την απαραίτητη παιδεία στους νέους μας.
Αισθάνομαι ότι πραγματικά το ποτήρι έχει ξεχειλίσει. Την Δευτέρα 13-2-2012 τα λύκεια της Φλώρινας πραγματοποίησαν μόνο ΤΕΣΣΕΡΙΣ ώρες διδασκαλίας. Ο λόγος ήταν πως έπρεπε να γίνουν οι συνελεύσεις των καθηγητών. Και ερωτώ:
Μετά από τόσες χαμένες ώρες λόγω των καιρικών συνθηκών έπρεπε να χαθούν και άλλες;
Όταν κλείνουν τα σχολεία, κλείνουν για τους μαθητές ή τους καθηγητές;
Οι καθηγητές δεν είναι υποχρεωμένοι να είναι στις θέσεις τους και να εργάζονται; Γιατί όταν κηρύσσεται ο δήμος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι υπόλοιποι υπάλληλοι πηγαίνουν στις δουλείες τους;
Γιατί η υπουργός και οι Δ/ντες εκπαίδευσης ασκούν πίεση προς τον Δήμαρχο (όπως ακούστηκε) ν' ανοίξει τα σχολεία ενώ τα ίδια τα σχολεία παραμένουν κλειστά από αυτούς που δεν θέλουν να δουλέψουν;
Μόνο ΝΤΡΟΠΗ μπορώ να αισθανθώ, όχι μόνο για το συγκεκριμένο γεγονός, αλλά για τη διάθεση που βλέπω στα παιδιά μας για μόρφωση.
Τη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης διαπιστώνουμε πως η οικονομική κρίση είναι το αποτέλεσμα της κρίσης αξιών. Ο ωχαδελφισμός σε όλο του το μεγαλείο. Η ευθύνη ανύπαρκτη. Η συνέπεια μηδενική. Και αυτά στον χώρο που ελπίζουμε να δώσει την απαραίτητη παιδεία στους νέους μας.
Αισθάνομαι ότι πραγματικά το ποτήρι έχει ξεχειλίσει. Την Δευτέρα 13-2-2012 τα λύκεια της Φλώρινας πραγματοποίησαν μόνο ΤΕΣΣΕΡΙΣ ώρες διδασκαλίας. Ο λόγος ήταν πως έπρεπε να γίνουν οι συνελεύσεις των καθηγητών. Και ερωτώ:
Μετά από τόσες χαμένες ώρες λόγω των καιρικών συνθηκών έπρεπε να χαθούν και άλλες;
Όταν κλείνουν τα σχολεία, κλείνουν για τους μαθητές ή τους καθηγητές;
Οι καθηγητές δεν είναι υποχρεωμένοι να είναι στις θέσεις τους και να εργάζονται; Γιατί όταν κηρύσσεται ο δήμος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι υπόλοιποι υπάλληλοι πηγαίνουν στις δουλείες τους;
Γιατί η υπουργός και οι Δ/ντες εκπαίδευσης ασκούν πίεση προς τον Δήμαρχο (όπως ακούστηκε) ν' ανοίξει τα σχολεία ενώ τα ίδια τα σχολεία παραμένουν κλειστά από αυτούς που δεν θέλουν να δουλέψουν;
Μόνο ΝΤΡΟΠΗ μπορώ να αισθανθώ, όχι μόνο για το συγκεκριμένο γεγονός, αλλά για τη διάθεση που βλέπω στα παιδιά μας για μόρφωση.
ΑΚΡΟΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ