Χίλια μπράβο και θερμότατα συγχαρητήρια και ευχαριστήρια σε όλους.
Το υπόλοιπο όμως κομμάτι Φλώρινα- Πτολεμαϊδα,μήπως έχει κάρβουνο;
Μετά τη Φλώρινα πήγε να εξαγγείλει την ολοκλήρωση του κομματιού Κορομηλιά Ιεροπηγή Καστοριάς (κι όχι την λίγο πιο ΄΄ανίερη΄΄ Κρυσταλλοπηγή Φλώρινας;).
Ας γκρινιάξουμε και λίγο οι Φλωρινιώτες, δεν είναι κακό. (Τώρα στα πίσω μας θυμήθηκαν, κάλιο αργά παρά ποτέ)
Αμεσα εξήγγελε την έναρξη των εργασιών του τμήματος της κάθετης στην Εγνατία Φλώρινα-Νίκη ο Υπουργός Υποδομών και Ανάπτυξης κ.Ιωάννης Μαγκριώτης στο σχετικό εργοτάξιο Φλώρινας-Νίκης στο Γιάτσοβο
Φλώρινας(μεταξύ Φλώρινας –Αρμενοχωρίου) συνοδευόμενος
από τον Πρόεδρο της Εγνατίας ΑΕ και τον αρμόδιο
Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης κ.Ιωάννη Αντωνιάδη.
Συγκεκριμένα , η τετράϊχνος μήκους 14,5 χιλιομέτρων Φλώρινας –Νίκης ,πλάτους 17 μέτρων με 2 σειρές και διαχωριστικό , 2 ανισόπεδους κόμβους
( σε Φλώρινα και Κλεινές) ,καθώς και παράλληλες παραπλεύρους οδούς και λοιπά μικρότερα έργα, συνολικού προϋπολογισμού 67 εκατομμύρια ευρώ , με αναδόχους την ΤΕΡΝΑ , ΜΟΧΛΟΣ και ΑΚΤΩΡ , κατά τα λεχθέντα των επισήμων,θα ολοκληρωθούν σε 30 μήνες, μέχρι της αρχές θέρους του 2014.
Ας πάμε στο σχετικό φωτορεπορτάζ της επίσκεψης, με πλήρη αφηγηματικό ρεαλισμό :
Στην πάνω φωτο η ταμπέλα πρόσβασης στο εργοτάξιο Νίκης-Φλώρινας στο Γιάτσοβο, πιο κάτω δεξιά μετά το Γυμναστήριο Φλώρινας.
Μπαίνοντας στον χωματόδρομο φαίνονται σε ευθεία 4 περίπου χιλιομέτρων τα πρώτα αγροτικά σιλό του ΔΔ Αρμενοχωρίου,
(στην πάνω φωτο λίγο κοντινότερo το πλάνο των σιλό)
Αριστερά μας το χέρσο οροπέδιο της Φλώρινας 14 περίπου χιλιομέτρων μέχρι τις Κλεινές που σήμερα προσφέρεται κυρίως ως βοσκότοπος, ενώ στα δεξιά μας έχει και χρήση αεροδρομίου και μίνι βιομηχανικής ζώνης.
Ιστορικά οι γερμανικές αρχές κατοχής καλλιέργησαν στον τόπο αυτό μέχρι και ρεβύθια, για τις ανάγκες των στρατευμάτων τους…
Από τότε οι φλωρινιώτες φυτεύουν μόνο …κουκιά στις κάλπες;
Στην πάνω φωτο, 1 χιλιόμετρο πριν το Αρμενοχώρι η συνάντηση με την πομπή των επισήμων μπροστά μας, που ερχόταν από Αρμενοχώρι , ακριβώς στη διασταύρωση της μέλουσας τετράϊχνης καθέτου προς Εγνατία, αριστερά μας και δεξιά τους.
Στρίβοντας αριστερά στην ευθεία της μέλλουσας κάθετης στην Εγνατία τον δρόμο φράζουν μηχανήματα της ΤΕΡΝΑ ΑΕ. Θέλαμε να δούμε τι έχει πίσω τους
Ω του θαύματος, η χάραξη της καθέτου υπάρχει, χωματόδρομος έστω , όμως υπάρχει. Υπάρχει ελπίς….
Η ώρα της αλήθειας, στην παραπάνω φωτο. Ο υπουργός κ. Ι. Μαγκριώτης μπροστά στον χάρτη του έργου , μέσα στο κοντέϊνερ που χρησιμοποιείται από τους εργοδηγούς των αναδόχων της καθέτου.
Στην πάνω φωτο εκπρόσωπος των αναδόχων εξηγεί στους παρισταμένους τα δεδομένα και τα μεγέθη του έργου, πάνω στο χάρτη.
Στην πάνω φωτο διακρίνονται ο κ. Υπουργός, ο εκπρόσωπος των Αναδόχων, ο Πρόεδρος της Εγνατίας ΑΕ και ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Δ, Μακεδονίας.
Στην πάνω φωτο η ώρα των δηλώσεων στον τύπο. Μετά την δήλωση και εξαγγελία έναρξης του έργου( βλέπε αρχική πρώτη φωτο παραπάνω ), ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης κ. Ιωάννης Αντωνιάδης ρωτά τον αρμόδιό του Υπουργό Υποδομών κ. Ι. Μαγκριώτη τι σκοπεύει το Υπουργείο να κάνει με το άλλο κομμάτι Φλώρινας-Πτολεμαϊδας, που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την πλήρη επικοινωνία της Φλώρινας με την Εγνατία.
Ο κ. Υπουργός απάντησε ότι αναζητούνται τα κονδύλια και οι μελέτες και εξήγησε ότι δεν υπήρχαν ολοκληρωμένες οι σχετικές μελέτες από την προηγούμενη κυβέρνηση. Αποδείχθηκε ότι η σχετική γκρίνια των Φλωρινιωτών είχε βάση κι ότι θα πρέπει ως Νομός να κινηθούμε συντονισμένα και στην κατεύθυνση αυτή.
Στην πάνω φωτο ο Πρόεδρος του ΕΒΕ Φλώρινας κ.Σάββας Σαπαλίδης παρέδωσε υπόμνημα των αιτημάτων του Επιμελητηρίου , προεξαρχόντων των οδικών αξόνων και της πλήρους λειτουργίας της γραμμής του τραίνου μέχρι την Φλώρινα. Για τα θέματα αυτά ο κ. Σαπαλίδης μας ενημέρωσε ότι θα παραχωρήσει προσεχώς συνέντευξη τύπου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Στην πάνω φωτο, από το περιθώριο της επίσκεψης, η έλευση των κ. Μιχάλη Τσώκα που κοιτάει το ρολόϊ του, με τον κ. Χρήστο Ναούμ , που σπεύδουν ταχέως να συναντήσουν τους επισήμους.
Στην πάνω φωτο η Ν.Ε του ΠΑΣΟΚ Φλώρινας, πάνω στο…διακεκομμένο δρόμο που είχε τη δική του ( γεωλογική ίσως; ) ιστορία, για όλους μας…
Στην πάνω φωτο ο δρόμος της επιστροφής : ο άσφαλτος λίγα μέτρα πριν τα πρώτα σπίτια του Δ. Δ Αρμενοχωρίου. Μέχρι εκεί χωματόδρομος. Για 30 μήνες ακόμα….
Οι δηλώσεις στα ΜΜΕ |
Μετά τη Φλώρινα πήγε να εξαγγείλει την ολοκλήρωση του κομματιού Κορομηλιά Ιεροπηγή Καστοριάς (κι όχι την λίγο πιο ΄΄ανίερη΄΄ Κρυσταλλοπηγή Φλώρινας;).
Ας γκρινιάξουμε και λίγο οι Φλωρινιώτες, δεν είναι κακό. (Τώρα στα πίσω μας θυμήθηκαν, κάλιο αργά παρά ποτέ)
Αμεσα εξήγγελε την έναρξη των εργασιών του τμήματος της κάθετης στην Εγνατία Φλώρινα-Νίκη ο Υπουργός Υποδομών και Ανάπτυξης κ.Ιωάννης Μαγκριώτης στο σχετικό εργοτάξιο Φλώρινας-Νίκης στο Γιάτσοβο
Φλώρινας(μεταξύ Φλώρινας –Αρμενοχωρίου) συνοδευόμενος
από τον Πρόεδρο της Εγνατίας ΑΕ και τον αρμόδιο
Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης κ.Ιωάννη Αντωνιάδη.
Συγκεκριμένα , η τετράϊχνος μήκους 14,5 χιλιομέτρων Φλώρινας –Νίκης ,πλάτους 17 μέτρων με 2 σειρές και διαχωριστικό , 2 ανισόπεδους κόμβους
( σε Φλώρινα και Κλεινές) ,καθώς και παράλληλες παραπλεύρους οδούς και λοιπά μικρότερα έργα, συνολικού προϋπολογισμού 67 εκατομμύρια ευρώ , με αναδόχους την ΤΕΡΝΑ , ΜΟΧΛΟΣ και ΑΚΤΩΡ , κατά τα λεχθέντα των επισήμων,θα ολοκληρωθούν σε 30 μήνες, μέχρι της αρχές θέρους του 2014.
Ας πάμε στο σχετικό φωτορεπορτάζ της επίσκεψης, με πλήρη αφηγηματικό ρεαλισμό :
Στην πάνω φωτο η ταμπέλα πρόσβασης στο εργοτάξιο Νίκης-Φλώρινας στο Γιάτσοβο, πιο κάτω δεξιά μετά το Γυμναστήριο Φλώρινας.
Μπαίνοντας στον χωματόδρομο φαίνονται σε ευθεία 4 περίπου χιλιομέτρων τα πρώτα αγροτικά σιλό του ΔΔ Αρμενοχωρίου,
(στην πάνω φωτο λίγο κοντινότερo το πλάνο των σιλό)
Αριστερά μας το χέρσο οροπέδιο της Φλώρινας 14 περίπου χιλιομέτρων μέχρι τις Κλεινές που σήμερα προσφέρεται κυρίως ως βοσκότοπος, ενώ στα δεξιά μας έχει και χρήση αεροδρομίου και μίνι βιομηχανικής ζώνης.
Ιστορικά οι γερμανικές αρχές κατοχής καλλιέργησαν στον τόπο αυτό μέχρι και ρεβύθια, για τις ανάγκες των στρατευμάτων τους…
Από τότε οι φλωρινιώτες φυτεύουν μόνο …κουκιά στις κάλπες;
Στην πάνω φωτο, 1 χιλιόμετρο πριν το Αρμενοχώρι η συνάντηση με την πομπή των επισήμων μπροστά μας, που ερχόταν από Αρμενοχώρι , ακριβώς στη διασταύρωση της μέλουσας τετράϊχνης καθέτου προς Εγνατία, αριστερά μας και δεξιά τους.
Στρίβοντας αριστερά στην ευθεία της μέλλουσας κάθετης στην Εγνατία τον δρόμο φράζουν μηχανήματα της ΤΕΡΝΑ ΑΕ. Θέλαμε να δούμε τι έχει πίσω τους
Ω του θαύματος, η χάραξη της καθέτου υπάρχει, χωματόδρομος έστω , όμως υπάρχει. Υπάρχει ελπίς….
Η ώρα της αλήθειας, στην παραπάνω φωτο. Ο υπουργός κ. Ι. Μαγκριώτης μπροστά στον χάρτη του έργου , μέσα στο κοντέϊνερ που χρησιμοποιείται από τους εργοδηγούς των αναδόχων της καθέτου.
Στην πάνω φωτο εκπρόσωπος των αναδόχων εξηγεί στους παρισταμένους τα δεδομένα και τα μεγέθη του έργου, πάνω στο χάρτη.
Στην πάνω φωτο διακρίνονται ο κ. Υπουργός, ο εκπρόσωπος των Αναδόχων, ο Πρόεδρος της Εγνατίας ΑΕ και ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Δ, Μακεδονίας.
Στην πάνω φωτο η ώρα των δηλώσεων στον τύπο. Μετά την δήλωση και εξαγγελία έναρξης του έργου( βλέπε αρχική πρώτη φωτο παραπάνω ), ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης κ. Ιωάννης Αντωνιάδης ρωτά τον αρμόδιό του Υπουργό Υποδομών κ. Ι. Μαγκριώτη τι σκοπεύει το Υπουργείο να κάνει με το άλλο κομμάτι Φλώρινας-Πτολεμαϊδας, που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την πλήρη επικοινωνία της Φλώρινας με την Εγνατία.
Ο κ. Υπουργός απάντησε ότι αναζητούνται τα κονδύλια και οι μελέτες και εξήγησε ότι δεν υπήρχαν ολοκληρωμένες οι σχετικές μελέτες από την προηγούμενη κυβέρνηση. Αποδείχθηκε ότι η σχετική γκρίνια των Φλωρινιωτών είχε βάση κι ότι θα πρέπει ως Νομός να κινηθούμε συντονισμένα και στην κατεύθυνση αυτή.
Στην πάνω φωτο ο Πρόεδρος του ΕΒΕ Φλώρινας κ.Σάββας Σαπαλίδης παρέδωσε υπόμνημα των αιτημάτων του Επιμελητηρίου , προεξαρχόντων των οδικών αξόνων και της πλήρους λειτουργίας της γραμμής του τραίνου μέχρι την Φλώρινα. Για τα θέματα αυτά ο κ. Σαπαλίδης μας ενημέρωσε ότι θα παραχωρήσει προσεχώς συνέντευξη τύπου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Στην πάνω φωτο, από το περιθώριο της επίσκεψης, η έλευση των κ. Μιχάλη Τσώκα που κοιτάει το ρολόϊ του, με τον κ. Χρήστο Ναούμ , που σπεύδουν ταχέως να συναντήσουν τους επισήμους.
Στην πάνω φωτο η Ν.Ε του ΠΑΣΟΚ Φλώρινας, πάνω στο…διακεκομμένο δρόμο που είχε τη δική του ( γεωλογική ίσως; ) ιστορία, για όλους μας…
Στην πάνω φωτο ο δρόμος της επιστροφής : ο άσφαλτος λίγα μέτρα πριν τα πρώτα σπίτια του Δ. Δ Αρμενοχωρίου. Μέχρι εκεί χωματόδρομος. Για 30 μήνες ακόμα….