ΦΛΩΡΙΝΑ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ…ΠΑΛΙΟ-ΤΣΟ-ΜΠΑΝΟΙ! Σατιρικό ευθυμογράφημα - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ…ΠΑΛΙΟ-ΤΣΟ-ΜΠΑΝΟΙ! Σατιρικό ευθυμογράφημα

.

.

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ…ΠΑΛΙΟ-ΤΣΟ-ΜΠΑΝΟΙ! Σατιρικό ευθυμογράφημα

Δε χρησιμοποιώ  απορρυπαντικά  ούτε και πλένομαι με αυτά αλλά με νεράκι!
Στο σπίτι μου κυκλοφορούν  ελεύθερα τα ποντίκια κι οι κατσαρίδες.
Κι οι αράχνες κι οι σκορπιοί και τα σκουλήκια, κι όλα τα έντομα της γης.
Δεν έχω ηλεκτρικό, ούτε facebook έχω. Ούτε αυτοκίνητο έχω.
Όπου ακούω στάνη   ή εργοστάσιο ή δρόμο, πάω και  τα πετροβολάω.



Αν είναι κανά μεγάλο εργοστάσιο ή πολυεθνική, εκεί πάνε οι διεθνείς οργανισμοί.
 Εγώ  στον τόπο μου!
Η  οικονομική ανάπτυξη  έχει μικρότερη αξία από τη φύση , για μένα.
Ως διαφορετικός οικολόγος είμαι  χορτοφάγος, κι αυτό ακόμα όμως το σκέφτομαι.
Διότι  ως γνωστόν  και το χορτάρι ζωντανός οργανισμός είναι.
Οπότε καλύτερη τροφή δεν είναι τα ανόργανα υλικά;
Κι αυτά όμως αν φαγωθούν  δεν θα αναλωθούν τα αποθέματά τους;
Άρα, πρέπει μάλλον  να τρέφομαι  με  αέρα, κοπανιστό ή νερό.
Ένα λεπτό όμως , πως θα ρουφάω καθαρό αέρα και θα βγάζω βρώμικο;
Κι αν θα πίνω νερό δεν θα  παράγω ούρα;
Οπότε, ούτε αέρας, ούτε  νερό…
Καλύτερα  να γίνω ο ίδιος  τροφή στα ζώα και λίπασμα στα φυτά….
Κι αυτό ελέγχεται, διότι  αν ψοφήσουν;

                                                             διαφορετικός  οικολόγος

 ΥΓ:  Δε με πείθει ο Χίτλερ, παρά το ότι ιστορικές πηγές αναφέρουν ότι ήταν και σοσιαλιστής  και  αποκλειστικά  φυτοφάγος και εξαιρετικά φυσιολάτρης !
   Δεν ήταν οικολόγος, λόγω διαφόρων ….δυσκολιών που έφερνε σε ανθρώπους…