ΦΛΩΡΙΝΑ ΟΙ ΠΙΣΙΝΕΣ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΡΑ. - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : ΟΙ ΠΙΣΙΝΕΣ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΡΑ.

.

.

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

ΟΙ ΠΙΣΙΝΕΣ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΡΑ.

 ‘ Ολοι θυμούνται  πόσο μεγάλη  απήχηση είχε στο κοινό  της περιοχής μας  η λειτουργία της δημοτικής  πισίνας  στην πάνω μπουάτ, στην πρώην Γεωργική Σχολή της Φλώρινας.
  Από αγώνες πόλο, μέχρι καλλιστεία και  κολυμβητικές εκδηλώσεις, μέχρι διέξοδος δροσιάς  όλο το καλοκαίρι, με τις θρυλικές γρανίτες  την εποχή  της ροκ μουσικής, μέχρι  το παγωμένο ρούμι  και το τζίν κοκτέϊλ το βράδυ, με το θρόϊσμα της λεύκας…





   Πέρασαν οι εποχές και κύλισε  πολύ νερό στο αυλάκι, έκλεισαν στην ουσία όλες οι μπουάτ  και  φτιάχτηκε ,είναι αλήθεια , ο Σακουλέβας, βάλτε και το δημοτικό πάρκο στο πρώην γήπεδο.
   Τη σκυτάλη ανέλαβε η ιδιωτική πρωτοβουλία , η οποία πράγματι, έφτιαξε αξιόλογες πισίνες στην  περιοχή της Φλώρινας, εντός οικισμού ή και λίγο μακρύτερα.
    Μάλιστα  οι περισσότερες  κατασκευάστηκαν ως  αξιόλογη τουριστική ή και παράλληλη αθλητική   επένδυση , ομοίως δημόσιων εκδηλώσεων , μακροχρόνιας διάρκειας και απόσβεσης.
    Μολονότι  δε  δεν έχουν  το μήκος των 25 μέτρων  της παλιάς πισίνας της γεωργικής σχολής, εντούτοις  διαθέτουν  αξιόλογες παράλληλες παιδικές βοηθητικές πισίνες, σε εξαιρετικό φαντασμαγορικό περιβάλλον.
    Εκείνο  όμως  που, όπως οι περισσότερες επιχειρήσεις στην περιοχή μας ,υστερούν είναι  η έλλειψη  της κατάλληλης πολιτικής προβολής  τους και μέσω αυτής της κατάλληλης γνωστοποίησης , πριν ακόμα αρχίσει η θερινή σαιζόν αλλά και κατά τη διάρκειά της.
   Μολονότι  ξοδεύονται  ικανά κεφάλαια για την κατασκευή τους, δεν γίνεται η έγκαιρη και κατάλληλη γνωστοποίηση της ύπαρξης τους, με την έγκαιρη  διαφήμιση και την  κατάλληλη ηλεκτρονική προβολή τους, εξαιρετικά  εφικτού κόστους.
   Βεβαίως πώς να γίνει ηλεκτρονική προβολή όταν  η ίδια  είναι ακόμα ( σε μεγάλο  βαθμό) μη γνωστή στους ίδιους τους επιχειρηματίες,ενώ  στο κοινό που απευθύνεται , κυρίως νεαρής ηλικίας , είναι η πλέον πασίγνωστη ηλεκτρονική αγορά ;
  Πως θα πουλήσουν  σε μια νεανική ηλεκτρονική αγορά, χωρίς ηλεκτρονική προβολή;
  Αποτέλεσμα να χάνεται  μεγάλο μέρος  της  σαιζόν, κάθε φορά, μέχρι ο κόσμος  άμεσα της περιοχής να γνωρίσει την παρουσία τους, πόσο μάλλον  πολύ ευρύτερα, να γίνει γνωστή η ύπαρξή τους  και  σε άλλες περιοχές.
  Ετσι, με εξαίρεση κάποιους που με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο (στόμα με στόμα)  κάνουν γνωστή την επένδυση και προσκαλούν σε αυτή , ο πολύς κόσμος μας , μη γνωρίζοντας την ύπαρξή τους άλλα σχεδιάζει  και για αλλού προγραμματίζει.
  Εμείς , στα μέσα του Ιουλίου, διαπιστώνουμε το γεγονός της έλλειψης  της κατάλληλης προβολής και το επισημαίνουμε!

                                                                            ΡΑΔΙΟ  ΦΛΩΡΙΝΑ