ΦΛΩΡΙΝΑ «Παιδικά Δικαιώματα : Θέλω κάτι να σου πω… Έχω δικαιώματα κι εγώ…» - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : «Παιδικά Δικαιώματα : Θέλω κάτι να σου πω… Έχω δικαιώματα κι εγώ…»

.

.

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

«Παιδικά Δικαιώματα : Θέλω κάτι να σου πω… Έχω δικαιώματα κι εγώ…»

Η Ομάδα  δράσης του προγράμματος  eTwinning Φλώρινας
«Παιδικά Δικαιώματα : Θέλω κάτι να σου πω… Έχω δικαιώματα κι εγώ…» με χαρά σας ανακοινώνει την πραγματοποίηση Έκθεσης των έργων Τέχνης με Χαρακτική, καθώς και άλλων έργων που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning, που θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας
από τη Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016 ως την Κυριακή  12  Ιουνίου 2016.



Ώρες λειτουργίας: 9:00 – 11:30 & 18:00- 20:00 καθημερινά
για επισκέψεις στην έκθεση  και παρακολούθηση εργαστηρίου Χαρακτικής.
·         8ο  Νηπιαγωγείο Φλώρινας
·         11ο Νηπιαγωγείο Φλώρινας
·         Νηπιαγωγείο Βεύης
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Κλεινών

Ο Πρόεδρος του Μουσείου



Ανδρέας Τσώκας
Η συντονίστρια της ομάδας
eTwinning


Στέλλα Μαβίδου