ΦΛΩΡΙΝΑ Επιστολή – απάντηση του ιατρού Μπουχντίμα Αμπντάλλα - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Επιστολή – απάντηση του ιατρού Μπουχντίμα Αμπντάλλα

.

.

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Επιστολή – απάντηση του ιατρού Μπουχντίμα Αμπντάλλα

Βρίσκω θλιβερό, απαράδεκτο και τουλάχιστον άδικο ένας ιατρός με 30χρονη εμπειρία στο δύσκολο και ευαίσθητο τομέα της Παιδιατρικής, λίγο πριν αποχωρήσει στη σύνταξη, να δέχεται αβάσιμη σπίλωση και επίθεση στο πρόσωπό του. 







ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK! ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΜΕΣΑΤο γεγονός αυτό αποτελεί όχι μόνο παράδειγμα ασέβειας στο λειτούργημα του ιατρού στην Ελλάδα, αλλά και αποτρεπτικό και αποθαρρυντικό παράγοντα για τους ελάχιστους πλέον νέους ιατρούς  που δεν έχουν σκεφτεί να εξασκήσουν το επάγγελμα του ιατρού στο εξωτερικό, εγκαταλείποντας τα ελληνικά Νοσοκομεία στο έλεος εκείνων που συμβάλλουν καθημερινά στην υποβάθμιση της Δημόσιας Υγείας. Το ιατρικό λειτούργημα οφείλει να βρίσκεται υψηλότερα από τις οποιεσδήποτε προσωπικές αντιπαραθέσεις και αντιπάθειες.

Όλα αυτά ήρθαν στο προσκήνιο με αφορμή τρία γεγονότα: τη θέλησή μου να προσφέρω την ιατρική μου βοήθεια για την επιτέλεση μαιευτικών περιστατικών με εφημερεύοντα ιατρό τον κ Τσενέκε ώστε να μην κλείσει η Μαιευτική Κλινική, την αναφορά μου για τη συμπεριφορά της κας Τριανταφυλλίδου προς το συνάδελφό της κ Παππά Βασίλη, ο οποίος είναι ένας εξαίρετος αναισθησιολόγος παρά την αντίθετη γνώμη της και για τις πολλές και απαράδεκτες ραχιαίες αναισθησίες που πραγματοποιεί στις επιτόκους. Έτσι, τόσο ο κ Παππάς όσο και η κα Χήτου Ζωή, εξαίρετοι αναισθησιολόγοι, έφυγαν από το ΓΝΦ εξαιτίας της, κάτι που μπορείτε να ερευνήσετε και ο ίδιος προσωπικά. Δυστυχώς ορισμένοι συνάδελφοι, ένας εκ των οποίων είναι και η κα Τριανταφυλλίδου, ξεχνούν τις ελλείψεις στις δικές τους κλινικές σε επιστημονικό και λειτουργικό επίπεδο, τις φορτώνουν σε άλλους θεωρώντας τους εαυτούς τους ανώτερους ιατρικά (Πανεπιστημιακού επιπέδου;). Χαρακτηριστική είναι η λαϊκή ρήση «ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΟΙΝΙ». Αντιθέτως εγώ ασχολούμαι μόνο με την καλύτερη δυνατή λειτουργία και την προσπάθεια βελτίωσης της παιδιατρικής κλινικής όλα αυτά τα 30 χρόνια πολύ πριν διοριστεί  η κα Τριανταφυλλίδου στο ΓΝΦ. Όλα αυτά τα χρόνια, παρά τα τεράστια προβλήματα, διατήρησα λειτουργική την παιδιατρική κλινική ώστε να εξασφαλίζεται η βασική παιδιατρική κάλυψη στο Νομό Φλώρινας.

Άλλωστε, η ίδια η κ. Τριανταφυλλίδου έδειξε την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου ως έμπειρου παιδιάτρου (ο αρχαιότερος ιατρός στο νοσοκομείο), όταν η εγγονή της, είχε ανάγκη νοσηλείας και την εισήγαγαν στην παιδιατρική κλινική του ΓΝΦ, την οποία διευθύνω και μάλιστα στην επιμελήτρια της παιδιατρικής κλινικής την οποία εγώ δίδαξα στα πρώτα χρόνια της ειδικότητάς της. Είναι δυνατόν ένας, να εμπιστευθεί το συγγενικό του πρόσωπο και μάλιστα την εγγονή του σε κάποιον παιδίατρο που θεωρεί επικίνδυνο; Παρόμοια εμπιστοσύνη μου έχει δείξει πρόσφατα και ο κ Κωτακίδης, Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του ΓΝΦ, ο οποίος μου ζήτησε να παρευρίσκομαι προσωπικά στη γέννηση του εγγονού του και μάλιστα ανέλαβα την παρακολούθηση του νεογνού το διάστημα που έμεινε στο νοσοκομείο παρότι δεν εφημέρευα. Επίσης, και ο τέως Διευθυντής της Παθολογικής κλινικής κ Τσόγκας Δήμητριος ο οποίος έχει μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου με κάλεσε να είμαι παρών στη γέννηση του εγγονού του και αλλάξαμε τις ημέρες εφημέρευσής μου προκειμένου να είμαι ο ίδιος παρών στη γέννηση. Επίσης, σε πρόσφατη νοσηλεία του ίδιου παιδιού με κάλεσε προσωπικά να παρακολουθήσω το παιδί.

Στη Φλώρινα ήρθα 35 ετών και τώρα είμαι 67 ετών. Τόσα χρόνια προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο νοσοκομείο χωρίς να υπάρχουν καταγγελίες προς το πρόσωπό μου.

Όλα όσα αναφέρουν αποτελούν συκοφαντίες και αν δε ζητήσουν συγνώμη θα τους κάνω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση.

Μπουχντίμα Αμπντάλλα

Συντονιστής Διευθυντής

Παιδιατρικής Κλινικής

Γ.Ν. Φλώρινας

ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ