ΦΛΩΡΙΝΑ Η γιαγιά μου (η θρησκευόμενη) - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Η γιαγιά μου (η θρησκευόμενη)

.

.

Κυριακή 12 Αυγούστου 2018

Η γιαγιά μου (η θρησκευόμενη)

-Στην γιαγιά μου άρεσε να ράβει, κεντούσε διπλοβελονιά και καρίκωνε τα παλιά καθαρά ρούχα μας.
-Με το φώς του καπνισμένου λαμπόγυαλου τις νύχτες περνούσε πολλές ώρες ράβοντας, εμένα μου άρεσε να περνάω την κλωστή στην βελόνα, περίμενα ανυπόμονα να τελειώσει για να βάλω καινούργια.

ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK! ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΜΕΣΑ
-Η γιαγιά μου ήταν βαθιά θρησκευόμενη! έκανε μεγάλες οικονομίες μάζευε χρήματα και τα έδινε στον Παπά του χωριού, της άρεσε να βοηθά τους ανθρώπους ήθελε να τους βλέπει ευτυχισμένους.
-Σήμερα ο Παπάς είναι πλούσιος, η γιαγιά μου συγχωρέθηκε φτωχή και εγώ αισθάνομαι ηλίθιος διότι όταν οι άλλοι γέμιζαν τις τσέπες τους εγώ πέρναγα κλωστή στην βελόνα.-

Κεντρική ιδέα: Η υπερβολική πίστη οδηγεί σε πνευματική ασθένεια την οποία εκμεταλλεύονται οι επιτήδειοι.

Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος Εκδότης