ΦΛΩΡΙΝΑ Γιώργος Καποδίστριας: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό του του Βασίλη Γιαννάκη «Φλώρινα Τόπος Ζωής Μας» - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Γιώργος Καποδίστριας: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό του του Βασίλη Γιαννάκη «Φλώρινα Τόπος Ζωής Μας»

.

.

Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Γιώργος Καποδίστριας: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό του του Βασίλη Γιαννάκη «Φλώρινα Τόπος Ζωής Μας»

Γεννήθηκα το 1978 στηνΦλώρινα και κατοικώ μόνιμα στην πόλη μας.
Είμαι κάτοχος τριών πτυχίων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης:
Διοικητικό και οικονομικό στέλεχος επιχειρήσεων
Διασώστης - πλήρωμα ασθενοφόρου (Ε.Κ.Α.Β)
Νοσηλευτικής τραυματολογίας




Είμαι παντρεμένος  με την Όλγα Δημοπούλου και έχω δύο  κόρες.
Εργάζομαι εδώ και 13 χρόνια στο Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β) Φλώρινας ως Διασώστης - Πλήρωμα Ασθενοφόρου.
Στην πορεία μου έως σήμερα, δεν υπήρξα ποτέ ιδιοτελής και αναξιοπρεπής και είναι κανόνας στη ζωή μου τον οποίο θα ακολουθήσω και τα επόμενα χρόνια. Δεν ζήτησα και δεν ωφελήθηκα από κανέναν καθώς έμαθα να ζω με αξίες και να παλεύω για ό,τι επιθυμώ να κατακτήσω.
Δέχτηκα με χαρά το κάλεσμα του επικεφαλής του συνδυασμού «Φλώρινα, Τόπος Ζωής Μας», Βασίλη Γιαννάκη. Σκοπός μου είναι να συνεισφέρω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε η Φλώρινα  να γίνει μια σύγχρονη πόλη, χωρίς αποκλεισμούς και να διεκδικήσει με αξιοπρέπεια τη θέση που της αρμόζει.
Αποφάσισα να στηρίξω τον Βασίλη Γιαννάκη επειδή πιστεύω πως λειτουργεί με γνώμονα την ακεραιότητα και την ευθύτητα, επιδιώκοντας να οδηγήσει την Φλώρινα  σε μια πορεία ανάπτυξης και δημιουργίας.
Αυτό που μας ενώνει και αφορά άμεσα τη ζωή μας, δεν είναι μόνο το παρόν αλλά κυρίως το μέλλον που οφείλουμε να εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας.