ΦΛΩΡΙΝΑ Συναντήσεις του Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας κ. Κιοσέ Ιωάννη - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Συναντήσεις του Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας κ. Κιοσέ Ιωάννη

.

.

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

Συναντήσεις του Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας κ. Κιοσέ Ιωάννη

Συναντήσεις γνωριμίας και ενημέρωσης με φορείς του νομού είχε ο Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας κ. Κιοσές Ιωάννης. Συγκεκριμένα, συναντήθηκε με την Κοσμήτορα κα. Δημητριάδου Αικατερίνη και τον Αντιπρύτανη κ. Ιορδανίδη Γεώργιο της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Συζήτησαν θέματα που αφορούν την οργάνωση του πανεπιστήμιου, όπως την εισροή των φοιτητών, τα νέα τμήματα που θα λειτουργήσουν κ.α.




ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK! ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΜΕΣΑ Οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν για μια δημιουργική συνεργασία σε ότι αφορά την ακαδημαϊκή, κοινωνική και πολιτιστική παρουσία του Πανεπιστημίου στην περιοχή μας.
Επιπλέον, συναντήθηκε με τον Διευθυντή και τον Υποδιευθυντή του Ωδείου Φλώρινας, κ. Κίτσο Βασίλειο και κ. Παυλίδη Ιωάννη, αντίστοιχα. Μεταξύ άλλων, ενημερώθηκε για την λειτουργία του Ωδείου Φλώρινας και του Παραρτήματος Αμυνταίου, καθώς και για τον προγραμματισμό της νέας μουσικής χρονιάς που ξεκινά.
Επίσης, τον Αντιπεριφερειάρχη επισκέφτηκε κλιμάκιο του Εμπορικού Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Φλώρινας (ΕΒΕ), όπου συζήτησαν θέματα που αφορούν την ενίσχυση και την προώθηση της επιχειρηματικότητας στον ακριτικό νομό μας.
Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΤΕΛ Φλώρινας συζήτησαν μαζί του ζητήματα  που αφορούν την λειτουργία του, με κυριότερο θέμα την μεταφορά των μαθητών στις σχολικές μονάδες. Συμφώνησαν από κοινού, να συμπράξουν τα μέγιστα, έτσι ώστε όλοι οι μαθητές να συνεχίσουν να μεταφέρονται με τον πιο ασφαλή και έγκαιρο τρόπο.
Ακόμη, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των Τοπικών Διαμερισμάτων Βεύης και Λόφων έθεσε ζητήματα που αφορούν την μαθητική κοινότητα. Καθώς και εκπρόσωποι της Σχολής Μαθητείας ΟΑΕΔ και του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας  ενημέρωσαν τον Αντιπεριφερειάρχη για λειτουργικά θέματα των σχολικών μονάδων με στόχο την βελτίωση των συνθηκών εκπαίδευσης των μαθητών.