ΦΛΩΡΙΝΑ Η Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Φλώρινας κ. Ζαμανίδη Σάββα και παροχή σε αυτόν εξουσιοδότησης προς υπογραφή εγγράφων». - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Η Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Φλώρινας κ. Ζαμανίδη Σάββα και παροχή σε αυτόν εξουσιοδότησης προς υπογραφή εγγράφων».

.

.

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Η Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Φλώρινας κ. Ζαμανίδη Σάββα και παροχή σε αυτόν εξουσιοδότησης προς υπογραφή εγγράφων».


Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Φλώρινας κ. Ζαμανίδη Σάββα και παροχή σε αυτόν εξουσιοδότησης προς υπογραφή εγγράφων».

Α Π Ο Φ Α Σ Η ΜΕ ΑΡΙΘΜ. 527/2020
Ο Δήμαρχος Φλώρινας έχοντας υπόψη:
1)     Τις διατάξεις του άρθρ. 58 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/07-06-2010 τ. Α') «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης», αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Δημάρχου.
2)      Τις διατάξεις των άρθρων 161 και 167 του ν. 3584/07 «Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων», όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρ. 38 του ν. 3801/2009.
3)      Τις διατάξεις του άρθρ. 9 του ν. 2690/99 (ΦΕΚ 45/Α') «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις», περί μεταβίβασης αρμοδιότητας των διοικητικών οργάνων - Εξουσιοδότηση των διοικητικών οργάνων προς υπογραφή.
4)      Τις διατάξεις του άρθρ. 88 του ν. 3463/2006 (114 Α') «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων.
5)      Την υπ' αριθ. 415/6175/16-04-2020 απόφαση του Δημάρχου Φλώρινας αναφορικά με τον διορισμό Γενικού Γραμματέα, οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ με αριθ. 710/Γ'/22- 05-2020 .
6)      Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσία (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου μας, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ 3140/Β/27-11-2012).
7)      Τια υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου μας.
Οι αρμοδιότητες που εκχωρούνται από τον Δήμαρχο στο Γενικό Γραμματέα του Δήμου μας κ. Ζαμανίδη Σάββα και η εξουσιοδότηση να υπογράφει «με εντολή Δημάρχου» αφορούν:
Εκχώρηση αρμοδιοτήτων:
Α. Όπως αυτές αναφέρονται αναλυτικά στο άρθρ. 3 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας (ΦΕΚ 3140/Β727-11-2012) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και συμπληρωματικά Β. Να μεριμνά για α) την οργάνωση, στελέχωση και υλικοτεχνική υποδομή των υπηρεσιών του Δήμου, β) τη συνεχή βελτίωση της επάρκειας, αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του προσωπικού σύμφωνα με τους στόχους που έχουν τεθεί και το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, γ) τη διαρκή ενημέρωση, εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού για τη νόμιμη και χρηστή άσκηση των υπηρεσιακών καθηκόντων του και δ) την εύρυθμη και ταχεία επικοινωνία και συνεργασία των δημοτικών υπηρεσιών μεταξύ τους αλλά και με τα δημοτικά όργανα διοίκησης.
Γ. Να μεριμνά για την έκδοση και αποστολή εσωτερικών εγκυκλίων και υπηρεσιακών εγγράφων για θέματα που αφορούν τη νόμιμη, ταχεία και αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών και τη μεταξύ τους επικοινωνία και συνεργασία, καθώς και για την εξωτερική αλληλογραφία του Δήμου που δεν ανήκει στις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων. Δ. Να μεριμνά για τη συλλογή, επεξεργασία και παράδοση από τις δημοτικές υπηρεσίες των απαραίτητων στοιχείων για τους περιοδικούς απολογισμούς δράσης του Δήμου. Ε. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις ή άλλα έγγραφα που εκδίδονται κατ' ενάσκηση των αρμοδιοτήτων του, καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα της αρμοδιότητας τους και η υπογραφή τους δεν έχει ανατεθεί σε Αντιδήμαρχο.
ΣΤ. Να παραλαμβάνει, να αποσφραγίζει και να χαρακτηρίζει την εισερχόμενη στο Δήμο αλληλογραφία κατά αρμοδιότητα των διαφόρων υπηρεσιών, να τη χρεώνει και να τη παραδίδει στο Γραφείο Πρωτοκόλλου. Στην περίπτωση απουσίας του η αλληλογραφία χαρακτηρίζεται από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου. Ζ. Σε θέματα που άπτονται της εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Οδηγίας που σχετίζεται με την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDRP) και ορίζεται ως υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων του Δήμου.
Εξουσιοδότηση υπογραφής με «Με εντολή Δημάρχου»:
1.     Των αποφάσεων ή πράξεων που αφορούν α) χορήγηση μισθολογικών κλιμακίων β) προαγωγές αλλά και κάθε υπηρεσιακή μεταβολή του προσωπικού του Δήμου με οποιαδήποτε σχέση εργασίας γ) καθιέρωση υπερωριακής εργασίας, καθιέρωση υπερωριακής απογευματινής εργασίας πέραν την υποχρεωτική καθώς και κατανομή εργασίμων ωρών Κυριακών και εξαιρέσιμων καθώς και νυχτερινής εργασίας.
2.     Των πάσης φύσεως πιστοποιητικών, αδειών και βεβαιώσεων, που εκδίδονται κατόπιν αποφάσεων του Δημάρχου ή των λοιπών αποφασιστικών οργάνων του Δήμου, εφόσον δεν έχει οριστεί άλλος αρμόδιος για την υπογραφή αυτών.
3.      Των εγγράφων διαβίβασης εκθέσεων αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων υπαλλήλων (μονίμων και ΙΔΑΧ) προς την Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης
4.      Των αποφάσεων ανανέωσης συμβάσεων προσωπικού ορισμένου χρόνου που απασχολείται σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα.
5.      Των Περιλήψεων αποφάσεων δημοσιευτέων σε ΦΕΚ που αφορούν α) στην πρόσληψη πάσης φύσεως προσωπικού β) στην ανανέωση συμβάσεων ΙΔΟΧ μέσω συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και στη μετάταξη πάσης φύσεως προσωπικού
6.      Των πρωτογενή αιτημάτων καθώς και των προσκλήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών
7.      Την παραλαβή των εγγράφων καθώς και κοινοποιήσεις δικαστικής φύσεως από πολίτες, όργανα διοίκησης, υπηρεσίες δημοσίου και δικαστικούς επιμελητές
8.      Την έγκριση αιτήσεων χορήγησης κανονικής άδειας των Προϊσταμένων Διευθύνσεων.
9.      Των πάσης φύσεως διαβιβαστικών εγγράφων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών, εφόσον δεν έχουν ανατεθεί σε Αντιδήμαρχο.
          Γραφείο Δημάρχου
          Γενικό Γραμματέα
          κ.κ. Αντιδήμαρχοι                                                         Βασίλειος Ν. Γιαννάκης
         Όλες τις Δ/νσεις

ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ