«επιχειρώ αλλιώς» στη γεωργία ονόμασε την καμπάνια που συμπεριλαμβάνει τις προτάσεις της η ΟΝΝΕΔ για τη γεωργική ανάπτυξη και την προώθηση της γεωργίας στην νεολαία.
Στόχος μας είναι να αναδείξουμε και να ενισχύσουμε τη γεωρ-γία, καθώς αποτελεί έναν τομέα που μπορεί να προσφέρει κίνητρα και ευκαιρίες για απασχόληση στους νέους σήμερα.
Μερικές από τις σημαντικότερες προτάσεις μας είναι οι εξής:
• Διανομή γεωργικών εκτάσεων σε νέους κάτω των 35 ετών, με βάση οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια και ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.
• Ενίσχυση της χρήσης υδροπονικών και αεροπονικών προϊόντων σε νησιά και άνυδρες περιοχές για την ενδυνάμωση παραγωγής τοπικών προϊόντων.
• Προώθηση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό με έμφαση σε όσα έχουν προστατευόμενη ονομασία προέλευσης.
• Δημιουργία Τοπικών Συμφώνων Συνεργασίας με φορείς του Τουρισμού με σκοπό τη διάδοση τοπικών προϊόντων.
• Φοροαπαλλαγές για έναρξη αγροτικής δραστηριότητας σε νέ-ους αγρότες με έμφαση σε πρωτότυπες καλλιέργειες.
• Καθορισμός του αντικειμένου όλων των αγροτικών επαγγελ-μάτων (γεωργία, αλιεία, κτηνοτροφία, δασοκομία κ.λ.π.)
• Δυνατότητα αξιοποίησης από τους επαγγελματίες αγρότες ο-τιδήποτε έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο του επαγγέλμα-τος, χωρίς γραφειοκρατικούς περιορισμούς.
• Δημιουργία αγροτικών επιμελητηρίων.
• Θέσπιση του «θεσμού του αγρότη».
• Δημιουργία «ηλεκτρονικής αγοράς αγροτικών προϊόντων».
• Διαχωρισμός «ζωνών καλλιέργειας».
• Ανάπτυξη αγροτικής επαγγελματικής κουλτούρας μέσω της εκπαίδευσης.
• Προώθηση της αγροτικής επιχειρηματικότητας μέσα από τα ΜΜΕ.
• Δημιουργία εθνικού μοντέλου συνεργατικής γεωργικής ανά-πτυξης.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΕ ΟΝΝΕΔ ΦΛΩΡΙΝΑΣ