Πρόεδρος της Παμακεδονικής Ένωσης Μακεδονικού Αγώνα Ελλάδος και Αυστραλίας.
Ο Μιχάλης Χρυσανθόπουλος άξιος γιος της αγιογράφου , ζωγράφου Φανής Χρυσανθοπούλου εδώ και αρκετά χρόνια συγγράφει, αγιογραφεί , δημοσιογραφεί και διδάσκει. Η αγιογραφία είναι κάτι που του το έμαθε πολύ καλά η μητέρα του Φανή Χρυσανθοπούλου. Η άριστη γνώση της ιστορίας της Ελλάδας έδωσαν αφορμή στην χρωστική της πινελιάς του να δημιουργήσει σειρά ιστορικών έργων πολύτιμα ντοκουμέντα του παρελθόντος. Παρατηρώντας τα έργα της Φανής Χρυσανθοπούλου διακρίνεις καθαρά την διαφοροποίησή της από αυτά του Μιχάλη.
Είναι δύο προσωπικές υπογραφές σε σχέση με την δουλειά τους που δεν ταυτίζονται. Ο Μιχάλης δυναμιτίζει την ατμόσφαιρα με τον προσωπικό του σχεδιασμό τόσο στα ιστορικά όσο και τα θρησκευτικά έργα. Κρατά τους βασικούς κανόνες της Βυζαντινής αγιογραφίας και προχωρά στην αφαίρεση και την επιτήδευση με την χροιά της πινελιάς του δημιουργώντας ιδιωματικό προσωπικό βήμα στην τεχνική του. Η Φανή Χρυσανθοπούλου χειρίζεται την παραδοσιακή Βυζαντινή αγιογραφία , με μεγάλη ευαισθησία στο αποτέλεσμα. Βραβευμένη από τον Δήμο Θες/νίκης δεν σταμάτησε ποτέ την αγιογράφηση με εξαίρεση σε κάποιες αναγεννησιακές ζωγραφικές μορφές. Δύο άνθρωποι της τέχνης δείχνουν την ευαισθησία τους για την παράδοση της θρησκείας μας και την αγάπη που έχουν σ’ αυτήν.
Ο Μιχάλης Χρυσανθόπουλος άξιος γιος της αγιογράφου , ζωγράφου Φανής Χρυσανθοπούλου εδώ και αρκετά χρόνια συγγράφει, αγιογραφεί , δημοσιογραφεί και διδάσκει. Η αγιογραφία είναι κάτι που του το έμαθε πολύ καλά η μητέρα του Φανή Χρυσανθοπούλου. Η άριστη γνώση της ιστορίας της Ελλάδας έδωσαν αφορμή στην χρωστική της πινελιάς του να δημιουργήσει σειρά ιστορικών έργων πολύτιμα ντοκουμέντα του παρελθόντος. Παρατηρώντας τα έργα της Φανής Χρυσανθοπούλου διακρίνεις καθαρά την διαφοροποίησή της από αυτά του Μιχάλη.
Είναι δύο προσωπικές υπογραφές σε σχέση με την δουλειά τους που δεν ταυτίζονται. Ο Μιχάλης δυναμιτίζει την ατμόσφαιρα με τον προσωπικό του σχεδιασμό τόσο στα ιστορικά όσο και τα θρησκευτικά έργα. Κρατά τους βασικούς κανόνες της Βυζαντινής αγιογραφίας και προχωρά στην αφαίρεση και την επιτήδευση με την χροιά της πινελιάς του δημιουργώντας ιδιωματικό προσωπικό βήμα στην τεχνική του. Η Φανή Χρυσανθοπούλου χειρίζεται την παραδοσιακή Βυζαντινή αγιογραφία , με μεγάλη ευαισθησία στο αποτέλεσμα. Βραβευμένη από τον Δήμο Θες/νίκης δεν σταμάτησε ποτέ την αγιογράφηση με εξαίρεση σε κάποιες αναγεννησιακές ζωγραφικές μορφές. Δύο άνθρωποι της τέχνης δείχνουν την ευαισθησία τους για την παράδοση της θρησκείας μας και την αγάπη που έχουν σ’ αυτήν.