ΦΛΩΡΙΝΑ Συνάντηση του δημάρχου Φλώρινας με διευθυντή, υποδιευθυντή και πρόεδρο Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου δημοτικού σχολείου - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Συνάντηση του δημάρχου Φλώρινας με διευθυντή, υποδιευθυντή και πρόεδρο Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου δημοτικού σχολείου

.

.

Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Συνάντηση του δημάρχου Φλώρινας με διευθυντή, υποδιευθυντή και πρόεδρο Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου δημοτικού σχολείου

Ο Διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας, κ. Γεώργιος Συγκελάκης, o υποδιευθυντής κ. Λεωνίδας Τριανταφυλλίδης, καθώς και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Κώστας Μάργαρης, συναντήθηκαν με τον Δήμαρχο Φλώρινας, κ. Γιάννη Βοσκόπουλο στο Δημαρχείο την προηγούμενη εβδομάδα.
Παρόντες στη συνάντηση ήταν οι Αντιδήμαρχοι, κ. Χρήστος Μπαρδάκας και κ.Κώστας Τριανταφυλλίδης.

ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK! ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΜΕΣΑ
Η συγκεκριμένη επικοινωνία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των συναντήσεωνπου έγιναν κατά τη διάρκεια του χειμώνα, σχετικά με τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας, το οποίο φιλοξενεί πολλούς μαθητές.
Οι εκπρόσωποι του Σχολείου, αρχικά ευχαρίστησαν τον κ. Δήμαρχο για την παρέμβαση του Δήμου και για την αντικατάσταση των φθαρμένων θερμαντικών σωμάτων, καθώς έτσι λύθηκε το σημαντικό πρόβλημα με τη θέρμανση του σχολείου.
Επιπρόσθετα, ενημέρωσαν τον κ. Δήμαρχο και για τις επιπλέον παρεμβάσεις που πρέπει να λάβουν χώρα για την περαιτέρω βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών.
Ο κ. Δήμαρχος είπεχαρακτηριστικά, «για ότι δεσμευόμαστε ως Δημοτική Αρχή το υλοποιούμε, προσπαθώντας πάντα να εξισορροπήσουμε τα οικονομικά μας ζητήματα. Για εμάς από τις πρώτες προτεραιότητές μας είναι η παιδεία και οι καλύτερες δυνατές συνθήκες μάθησης για τα παιδιά μας».
Σχετικά με τις επιπλέον παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη σχολική μονάδα, ο κ. Δήμαρχος είπε ότι αυτή την στιγμή ο Δήμος Φλώρινας εκμεταλλεύεται όλα τα προγράμματα τα οποία αυτή την στιγμή είναι σε εξέλιξη και καταθέτει προτάσεις τόσο για την ενεργειακή αναβάθμιση όλων των σχολικών μονάδων, όσο και για την δημιουργία επιφανειακών παρεμβάσεων στον σκελετό των κτιρίων.