Οχι πειράματα με τα παιδιά ,την έννοια της θετής πατρότητας και μητρότητας, ακόμα και της αναδοχής! Εκτός από την κοινωνικότητα, δηλαδή το ποιά κοινωνία δημιουργείται, πιο σημαντικό είναι τί χαρακτήρας δημιουργείται, πόσο ολοκληρωμένος και πόσο ευτυχισμένος άνθρωπος!
Είναι αλήθεια ότι από την εξαιρετική αυστηρότητα που υπήρχε στην υιοθεσία για την αναδοχή παιδιών έχουμε φτάσει στο άλλο άκρο: το παιδί, από εικόνα Θεού και ψυχοκοινωνική υπόσταση κοινωνικοποιημένου ανθρώπου, μέσω μιας κοινά αποδεκτής διαδικασίας, που ικανοποιεί, τακτοποιεί κι ελέγχει τον θεσμό της θετής ή ανάδοχης πατρότητας ή μητρότητας ή αμφότερα ,γίνεται ένα αφύσικο κι αμφίβολης αποδοχής κι αδοκίμαστο εγχείρημα στα χέρια ομοφύλων ζευγαριών, που κανείς δεν ξέρει τελικά εκ των προτέρων που θα καταλήξει, είτε από τη μια σε μια δια βίου συνένωση ομοφύλων, είτε από την άλλη σε μια κατάσταση διάζευξης ζευγαριών μεταξύ ομοφύλων!
Διότι δεν είναι μόνο τα προβλήματα,κοινωνικά και προσωπικά που θα έχει ένα παιδί που υιοθετείται ή αναδέχεται από ζεύγος ομοφύλων γονέων, το κοινωνικό και φιλικό περιβάλλον τους και τυχόν κοινωνικές οργανώσεις ομοφύλων!
Είναι και η όχι σπάνια περίπτωση της διάζευξης των ομοφύλων ζευγαριών!
Διότι πέρα από τα ανυπέρβλητα προβλήματα που δημιουργούνται ακόμα και σε περιπτώσεις διαζυγίων ζεύγους ετεροφύλων με τα πραγματικά τους φυσικά τέκνα, στην περίπτωση διάζευξης των ομοφύλων ζευγών το φιλικό τους περιβάλλον ενδέχεται να θελήσει να «παρέχει στοργή» στα υιοθετημένα ή εξ αναδοχής τέκνα των ομοφύλων ζευγών με όποιο τρόπο αυτοί αντιλαμβάνονται την έννοια της «στοργής» !
Και βεβαίως ο κώδικας της «στοργής» των ομοφύλων ζευγών προς τα υιοθετημένα ή εξ αναδοχής τέκνα τους ενδέχεται να είναι διαφορετική από την κοινώς εννοούμενη και παραδεκτή στοργή!
Και μόνο η «αγάπη» ενός ομοφύλου ζεύγους μεταξύ τους και απολύτως «πλατωνική» να είναι , δεν αποτελεί το αποδεκτό κοινωνικό πρότυπο για οποιοδήποτε τέκνο στον κόσμο,όχι μόνο ως μη φυσική αλλά και ως μη κοινωνικά παραδεκτή, παρά την δημόσια ανοχή, που εξ ανάγκης ή εκ του νόμου μπορεί να δείχνει η κοινωνία, όσο πολυπολιτισμική και ανεκτική και να είναι!
Ενα παιδί που μεγαλώνει σε διαφορετικά πρότυπα από ότι η κοινωνία έστω έχει συνηθίσει και να μην έχει εξωθηθεί στα πρότυπα αυτά,η κοινωνία έχει την τάση της ταύτισης με το θετό ή ανάδοχο περιβάλλον του, ακόμα κι αν αυτό μπορεί να είναι απαράδεκτο, ανεδαφικό ή και αναληθές ακόμα!
Με αυτό τον τρόπο δεν είναι μόνο οι ψυχοκοινωνικοί κίνδυνοι για το παιδί που δημιουργούνται «εσωοικογενειακά», είναι και αυτοί του εξωτερικού περιβάλλοντος της οικογένειας!
Κι αν αναλογιστεί κανείς ότι έχουν παρατηρηθεί εξαιρέσεις ακόμα και σε οικογένειες ετεροφύλων και με φυσικά τέκνα τους, που τα εξώθησαν με την αυτουργία τους ακόμα και σε πορνείες κλπ, πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται αν το περιβάλλον των ομοφύλων ζευγών αυξάνει ή όχι αυτούς τους κινδύνους!
Επίσης,οι περιπτώσεις των αλλαγών φύλλου στα 15 τους στα υιοθετημένα ή εξ αναδοχής τέκνα ομοφύλων ζευγών είναι σφόδρα πιθανό να μην βαίνουν μειούμενες εφεξής!
Και ακόμα να επιρρεάζεται αφενός η δημογραφικότητα ενός κράτους, κι αφετέρου το αξιόμαχον αυτού!
Και επί πάντων και πασών και σε κάθε περίπτωση, ισχύει ο κανόνας της συζύγου του Καίσαρος και της δημόσιας εικόνας της!
Συνεπώς, όλο το φάσμα των ζητημάτων, αφενός της αλλαγής φύλλου,κι αφετέρου της υιοθεσίας ή αναδοχής τέκνου από ομόφυλα ζεύγη πρέπει συνολικά να επανεξεταστεί από την Ελληνική Πολιτεία , πέραν των άλλων λόγων και διότι όλα τα θρησκεύματα, εκτός των Ορθοδόξων Χριστιανών και οι Μουσουλμάνοι όλων των δογμάτων και οι Καθολικοί Χριστιανοί αλλά και οι Ορθόδοξοι Ιουδαίοι δεν αποδέχονται τα παραπάνω!
Οι νόμοι αναιρούνται, επανεξετάζονται ή καταργούνται στις Δημοκρατίες!
Ενα δημοψήφισμα για τα παραπάνω, ακόμα και μια δημοσκόπηση,ακόμα και σε όλο το φάσμα των μεταναστών στη χώρα μας θα έπειθε για του λόγου το αληθές!
Η εύλογη κοινή γνώμη
ΥΓ: Θα έχει άραγε η επόμενη Βουλή, τουλάχιστον στα λεγόμενα κόμματα εξουσίας, την ποιότητα των Βουλευτών που θα το επιθυμούν κι όλας , ώστε να αναθεωρήσει όσα ''άλαλα και μπάλαλα '' ενέσκηψαν τα τελευταία χρόνια;
Διότι δεν είναι μόνο τα προβλήματα,κοινωνικά και προσωπικά που θα έχει ένα παιδί που υιοθετείται ή αναδέχεται από ζεύγος ομοφύλων γονέων, το κοινωνικό και φιλικό περιβάλλον τους και τυχόν κοινωνικές οργανώσεις ομοφύλων!
Είναι και η όχι σπάνια περίπτωση της διάζευξης των ομοφύλων ζευγαριών!
Διότι πέρα από τα ανυπέρβλητα προβλήματα που δημιουργούνται ακόμα και σε περιπτώσεις διαζυγίων ζεύγους ετεροφύλων με τα πραγματικά τους φυσικά τέκνα, στην περίπτωση διάζευξης των ομοφύλων ζευγών το φιλικό τους περιβάλλον ενδέχεται να θελήσει να «παρέχει στοργή» στα υιοθετημένα ή εξ αναδοχής τέκνα των ομοφύλων ζευγών με όποιο τρόπο αυτοί αντιλαμβάνονται την έννοια της «στοργής» !
Και βεβαίως ο κώδικας της «στοργής» των ομοφύλων ζευγών προς τα υιοθετημένα ή εξ αναδοχής τέκνα τους ενδέχεται να είναι διαφορετική από την κοινώς εννοούμενη και παραδεκτή στοργή!
Και μόνο η «αγάπη» ενός ομοφύλου ζεύγους μεταξύ τους και απολύτως «πλατωνική» να είναι , δεν αποτελεί το αποδεκτό κοινωνικό πρότυπο για οποιοδήποτε τέκνο στον κόσμο,όχι μόνο ως μη φυσική αλλά και ως μη κοινωνικά παραδεκτή, παρά την δημόσια ανοχή, που εξ ανάγκης ή εκ του νόμου μπορεί να δείχνει η κοινωνία, όσο πολυπολιτισμική και ανεκτική και να είναι!
Ενα παιδί που μεγαλώνει σε διαφορετικά πρότυπα από ότι η κοινωνία έστω έχει συνηθίσει και να μην έχει εξωθηθεί στα πρότυπα αυτά,η κοινωνία έχει την τάση της ταύτισης με το θετό ή ανάδοχο περιβάλλον του, ακόμα κι αν αυτό μπορεί να είναι απαράδεκτο, ανεδαφικό ή και αναληθές ακόμα!
Με αυτό τον τρόπο δεν είναι μόνο οι ψυχοκοινωνικοί κίνδυνοι για το παιδί που δημιουργούνται «εσωοικογενειακά», είναι και αυτοί του εξωτερικού περιβάλλοντος της οικογένειας!
Κι αν αναλογιστεί κανείς ότι έχουν παρατηρηθεί εξαιρέσεις ακόμα και σε οικογένειες ετεροφύλων και με φυσικά τέκνα τους, που τα εξώθησαν με την αυτουργία τους ακόμα και σε πορνείες κλπ, πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται αν το περιβάλλον των ομοφύλων ζευγών αυξάνει ή όχι αυτούς τους κινδύνους!
Επίσης,οι περιπτώσεις των αλλαγών φύλλου στα 15 τους στα υιοθετημένα ή εξ αναδοχής τέκνα ομοφύλων ζευγών είναι σφόδρα πιθανό να μην βαίνουν μειούμενες εφεξής!
Και ακόμα να επιρρεάζεται αφενός η δημογραφικότητα ενός κράτους, κι αφετέρου το αξιόμαχον αυτού!
Και επί πάντων και πασών και σε κάθε περίπτωση, ισχύει ο κανόνας της συζύγου του Καίσαρος και της δημόσιας εικόνας της!
Συνεπώς, όλο το φάσμα των ζητημάτων, αφενός της αλλαγής φύλλου,κι αφετέρου της υιοθεσίας ή αναδοχής τέκνου από ομόφυλα ζεύγη πρέπει συνολικά να επανεξεταστεί από την Ελληνική Πολιτεία , πέραν των άλλων λόγων και διότι όλα τα θρησκεύματα, εκτός των Ορθοδόξων Χριστιανών και οι Μουσουλμάνοι όλων των δογμάτων και οι Καθολικοί Χριστιανοί αλλά και οι Ορθόδοξοι Ιουδαίοι δεν αποδέχονται τα παραπάνω!
Οι νόμοι αναιρούνται, επανεξετάζονται ή καταργούνται στις Δημοκρατίες!
Ενα δημοψήφισμα για τα παραπάνω, ακόμα και μια δημοσκόπηση,ακόμα και σε όλο το φάσμα των μεταναστών στη χώρα μας θα έπειθε για του λόγου το αληθές!
Η εύλογη κοινή γνώμη
ΥΓ: Θα έχει άραγε η επόμενη Βουλή, τουλάχιστον στα λεγόμενα κόμματα εξουσίας, την ποιότητα των Βουλευτών που θα το επιθυμούν κι όλας , ώστε να αναθεωρήσει όσα ''άλαλα και μπάλαλα '' ενέσκηψαν τα τελευταία χρόνια;