Ο Δήμος Φλώρινας δημιούργησε τη Γραμμή Δημότη με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του αλλά και την ενίσχυση της αμφίδρομης σχέσης εμπιστοσύνης Δήμου και Δημότη.
Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι η σωστή τηλεφωνική εξυπηρέτηση του πολίτη, η καταγραφή και η σωστή διαχείριση των αιτημάτων και των αναφορών του.
Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι η σωστή τηλεφωνική εξυπηρέτηση του πολίτη, η καταγραφή και η σωστή διαχείριση των αιτημάτων και των αναφορών του.
Στην συνέντευξη τύπου ο δήμαρχος απάντησε και σε ερώτηση για το κολυμβητήριο.
Όλα τα αιτήματα και οι προτάσεις βελτίωσης θα καταγράφονται και θα διαβιβάζονται στις αρμόδιες διευθύνσεις του δήμου , ενώ θα παρακολουθείται η πορεία διευθέτησης τους και θα ενημερώνεται ο αιτών για την έκβαση.
Η Γραμμή Δημότη είναι διαθέσιμη για την εξυπηρέτηση των δημοτών καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 8:30 πμ έως 2:00 μμ, εκτός των επίσημων αργιών.
Λειτουργεί καλώντας:
• στον αριθμό 8001137373 από σταθερό χωρίς χρέωση,
• στον αριθμό 2385351048 από κινητό με χρεώση,
ή στέλνοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση 80011@cityoflorina.gr.
Στη Γραμμή Δημότη μπορείτε να καλείτε με μηδενική χρέωση (από σταθερό ή με ηλεκτρονικό μήνυμα), προκειμένου να εκφράσετε τα αιτήματα - παρατηρήσεις σας για θέματα κοινού ενδιαφέροντος (καθαριότητας, πρασίνου, περιβάλλοντος κλπ) ή να αναφέρετε μια βλάβη (ηλεκτροφωτισμού, τεχνικά, κτλ).
Η διαδικασία που ακολουθείται έχει τη μορφή:
Τηλεφωνική λήψη του Αιτήματος.
Προώθηση του Αιτήματος στην αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου.
Απάντηση/Ενημέρωση του Δημότη για τη διεκπεραίωση ή την πορεία εξέλιξης του Αιτήματός του.
Φορέας υλοποίησης του προγράμματος είναι το Γραφείο Δημάρχου που ενημερώνεται άμεσα για τα αιτήματα των δημοτών και παρακολουθεί τις ενέργειες των υπηρεσιών του Δήμου.