ΦΛΩΡΙΝΑ Βασιλείου Κωνσταντίνος: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό του του Βασίλη Γιαννάκη «Φλώρινα Τόπος Ζωής Μας» - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Βασιλείου Κωνσταντίνος: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό του του Βασίλη Γιαννάκη «Φλώρινα Τόπος Ζωής Μας»

.

.

Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Βασιλείου Κωνσταντίνος: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό του του Βασίλη Γιαννάκη «Φλώρινα Τόπος Ζωής Μας»


Γεννήθηκα, ζω και εργάζομαι στη Φλώρινα. Κατάγομαι από τα χωριά Μαρίνα και Παλαίστρα Φλώρινας. Έχω δύο παιδιά. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, διατηρώ το δικό μου Λογιστικό Γραφείο και είμαι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Ασχολούμαι συστηματικά και με την γεωργία, καλλιεργώντας τα πατρικά μου χωράφια στη Μαρίνα.



                                            



Είμαι απόφοιτος μεταπτυχιακού στην "Επιχειρησιακή Έρευνα και Ανάλυση" του Διατμηματικού Πολυτεχνείου Κρήτης-ΣΣΕ και απόφοιτος του τμήματος "Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών" του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Μέλος του συλλόγου λογιστών Νομού Φλώρινας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου από το 2012 έως το 2015 στη θέση του Γενικού Γραμματέα.
Μέλος από το 2006 του Εμποροβιοτεχνικού Επιμελητηρίου Φλώρινας στο οποίο διετέλεσα από το 2012 έως το 2017 εκλεγμένο μέλος του διοικητικού συμβουλίου και κατείχα την θέση του Οικονομικού επόπτη.
Μέλος του 1ου Κυνηγετικού Συλλόγου Φλώρινας από το 1997 και εκλεγμένο μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο από το 2013 έως το 2015.
Το βάπτισμα πυρρός σε επίπεδο Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών το έλαβα το 2014 όπου ήμουν υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Αλλάζουμε εποχή».
Σε αυτές τις Δημοτικές εκλογές κατεβαίνω ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό του Βασίλη Γιαννάκη «Φλώρινα Τόπος Ζωής Μας». Στο πρόσωπο του Βασίλη βρήκα έναν άνθρωπο ικανό, δυναμικό και συνάμα έναν άνθρωπο με όραμα για την Φλώρινα και τα χωριά της. Στόχος μου είναι να συμπορευθώ με το όραμα του και να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις στην υλοποίηση του. Συμμετέχω γιατί θέλω και εγώ να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερα σε αυτόν τον τόπο σε έναν τόπο που θα θέλουνε να ζούνε και τα παιδιά μας σε ένα τόπο τον οποίο “Δεν κληρονομούμε από τους προγόνους μας, αλλά τον δανειζόμαστε από τα παιδιά μας” (Ινδιάνικη παροιμία).