ΦΛΩΡΙΝΑ Η Παναγιώτα Γαϊγάνη – Τίτα υποψήφια δημοτική σύμβουλος Φλώρινας με το συνδυασμό «Δημιουργική Πορεία – Κοινωνική Συνεργασία» - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ : Η Παναγιώτα Γαϊγάνη – Τίτα υποψήφια δημοτική σύμβουλος Φλώρινας με το συνδυασμό «Δημιουργική Πορεία – Κοινωνική Συνεργασία»

.

.

Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Η Παναγιώτα Γαϊγάνη – Τίτα υποψήφια δημοτική σύμβουλος Φλώρινας με το συνδυασμό «Δημιουργική Πορεία – Κοινωνική Συνεργασία»

Γεννήθηκα και κατοικώ στη Φλώρινα. Είμαι παντρεμένη με τον Χρήστο Τίτα, καθηγητή φυσικής αγωγής στο 1ο ΓΕΛ Φλώρινας και ομοσπονδιακό προπονητή της Ελληνικής Ομοσπονδίας Χιονοδρομίας  και έχουμε δύο παιδιά τον Γιώργο και τη Νεφέλη.



Σπούδασα στην παιδαγωγική σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική Αγωγή, ενώ απέκτησα και πτυχίο νοσηλευτικής από το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

Σήμερα εργάζομαι ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον τόπο καταγωγής μου την Μελίτη, ενώ στο παρελθόν εργάστηκα ως νοσηλεύτρια στο Νοσοκομείο Φλώρινας και επί σειρά ετών στην καθημερινή εφημερίδα “Πολίτης”.

Στις τελευταίες εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης (2014) εκλέχθηκα δημοτική σύμβουλος στο Δήμο Φλώρινας.

Ασκώ καθήκοντα Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΠΔΔ ΚΠΑΠΑ του Δήμου Φλώρινας, με αρμοδιότητες τους Παιδικούς Σταθμούς, το ΚΑΠΗ, τη Φιλαρμονική, τις αθλητικές εγκαταστάσεις – ΔΑΚ καθώς και την συνδιοργάνωση των Πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου μας.

Παράλληλα είμαι:

Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΦ
Μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
Μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας των Φύλων (και άλλων επιτροπών)
Εκπρόσωπος του Δήμου Φλώρινας στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Φλώρινας με χρέη Ταμία.
Επίσης διετέλεσα Πρόεδρος της Β/θμιας Σχολικής Επιτροπής (Γυμνάσια και Λύκεια του Δήμου).

Ζητώ την υποστήριξη των συμπολιτών μου, γιατί θέλω να προσφέρω στον δήμο μου. Μέσα από την πορεία μου έχω δώσει δείγματα γραφής ότι μπορώ να προσφέρω με ευθύνη, ήθος και εργατικότητα.

Θέλω, μπορώ να συνεχίσω, έχω να προσφέρω ακόμη πολλά αρκεί να έχω τη δύναμη που θα μου δώσουν οι συμπολίτες μου!