Παρουσία του βουλευτή Π.Ε. Φλώρινας,κ. Γιάννη Αντωνιάδη, τουΠεριφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, κ.Γιώργου Κασαπίδη, του Αντιπεριφερειαρχη Π.Ε. Φλώρινας, κ. Ιωάννη Κιοσέ, του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Βασίλειου Άμπα, ...
Μετά από πολύωρη διαβούλευση και κατάθεση επιχειρημάτων, απορρίφθηκε ο εναλλακτικός σχεδιασμός που πρότεινε η ¨ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.¨, σε σχετική συνάντηση στις 3 Φεβρουαρίου 2020 και προέβλεπε νέα χάραξη η οποία θα ήταν παράλληλα στην παλιά χάραξη στο τμήμαΒεύη–κάτω Βεύη, προκειμένου να παρακαμφθεί η όδευση από δασοσκεπείς εκτάσεις του όρους Βέρνο, καθώς η υλοποίηση του θα προκαλούσε τεράστιες καθυστερήσεις, που θα οδηγούσαν σε αδυναμία χρηματοδότησης από το 6ο ΕΣΠΑ, ώστε να αποτελέσει έργο γέφυρα.
Ως εκ τούτου επελέγη να συνεχιστεί η εκπόνηση των υποστηρικτικών μελετών, του οδικού άξονα που διέρχεται από τις παρυφές του ορυχείου και καταλήγει στη διασταύρωση Αμμοχωρίου, μέρος των οποίων είχαν δημοπρατηθεί από την ¨ΕΓΑΝΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.¨ και πάγωσαν εξαιτίας της γνωμοδότησης της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, του Υπ. Ενέργειας και Περιβάλλοντος, στην οποία εν κατακλείδι, αναφέρονταν η απαίτηση απομάκρυνσης της χάραξης από την οριοθετημένη έκταση του ορυχείου Βεύης.
Ως γνωστόν,η άρση του εν λόγω περιορισμού επετεύχθη, μετά από πολιτική παρέμβαση,του βουλευτή Π.Ε. Φλώρινας, Γιάννη Αντωνιάδη, του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργου Κασαπίδη και του Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας, κ. Ιωάννη Κιοσέ και την ψήφιση σχετικής νομοθετικής ρύθμισης, δίνοντας τη δυνατότητα διέλευσης του οδικού άξονα μέσα από το ορυχείο.