Από τον ΑΣ Οµαδικής Καλλιέργειας Επεξεργασίας και Πώλησης Πιστοποιηµένων Φασολιών - Επενδυτικό σχέδιο ύψους 1,43 εκατ. ευρώ για νέα μονάδα συσκευασίας και τυποποίησης
Με διπλή επώνυµη εκπροσώπηση ετοιµάζονται να κατέβουν την επόµενη χρονιά στον στίβο της αγοράς τα Φασόλια Πρεσπών καθώς µετά το επιτυχηµένο «πείραµα» του Πελεκάνου, µια ακόµα συλλογική προσπάθεια των παραγωγών της περιοχής να εµπορευθούν οι ίδιοι µε καλύτερους όρους το προϊόν τους φαίνεται να αποκτά σάρκα και οστά.
Ο λόγος για τον Αγροτικό Συνεταιρισµό Οµαδικής Καλλιέργειας, Επεξεργασίας και Πώλησης Πιστοποιηµένων Φασολιών και Λοιπών Τοπικών Προϊόντων Εθνικού Πάρκου «Οι Πρέσπες» ο οποίος είναι πολύ κοντά στο να εξασφαλίσει το «πράσινο φως» του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης ώστε να προχωρήσει στο στήσιµο της δικής του µονάδας συσκευασίας και τυποποίησης. Το σχέδιο, ύψους 1,43 εκατ. ευρώ έλαβε την περασµένη εβδοµάδα προέγκριση για τον Αλ. Μπαλτατζή και το τελικό οκ θα δοθεί µέσα στους επόµενους δύο µήνες.
Όπως λέει στην Agrenda o πρόεδρος του συνεταιρισµού, Ανδρέας ∆ηµητρόπουλος, αν όλα πάνε καλά η µονάδα θα ξεκινήσει να λειτουργεί µέσα στο 2015 και την ίδια χρονιά θα κάνουν το ντεµπούτο τους στην αγορά τα πρώτα σακουλάκια µε Φασόλια Πρεσπών και το brand name «Πρέσπες». «Από την πρώτη στιγµή ο στόχος µας ήταν να βγούµε στην αγορά µε επώνυµο προϊόν, γιατί µόνο έτσι µπορούµε να διασφαλίσουµε ότι εισπράττουµε εµείς την υπεραξία από το προϊόν µας αντί αυτή να χάνεται στους µεσάζοντες», σηµειώνει ο κ. ∆ηµητρόπουλος.
Οι «Πρέσπες» µετρούν ήδη τέσσερα χρόνια ζωής στα χαρτιά… όχι όµως και στην πράξη: «Ιδρυθήκαµε το 2011 και την ίδια χρονιά υποβάλαµε και την πρώτη µελέτη για το εργοστάσιο. Ουσιαστικά όµως όλο αυτό το διάστηµα ήµασταν ανενεργοί, καθώς δίχως µονάδα συσκευασίας δεν µπορούσαµε να παίξουµε σοβαρό ρόλο στην αγορά, ενώ µας δεσµεύουν και οι όροι του προγράµµατος, οπότε δεν µπορούσαµε να αναπτύξουµε άλλη εµπορική δραστηριότητα».
http://www.agronews.gr/news/companies/arthro/116770/brand-name-prespes-to-2015-/